Od roku kompanie medialne udostępniające swoje zasoby w Internecie walczą z Google. Zarzucają największej wyszukiwarce odwołania do ich zasobów, przez co internauci korzystają z danych takich jak obrazy czy pliki video zamieszczane na serwerach bez oglądania stron firm zamieszczających multimedia.
Oliwy do ognia dolało niedawne oświadczenie Google Inc. Zakazujące używania słowa „google” jako odpowiednika wyszukiwania w Internecie (już po dodaniu go do słownika języka angielskiego w czerwcu br.). Jednak badania rynkowe dowodzą, że właśnie firmy, do zasobów których linkuje Google, notują wzrost zainteresowania swoimi stronami i tym samym – wzrost obrotów. Teraz, aby dodatkowo załagodzić spór, Google zatrudniło specjalistów z firm zajmujących się mediami w celu opracowania spójnej i korzystnej dla wszystkich polityki dotyczącej wyszukiwania i udostępniania treści w Internecie. Google, jak twierdzi Eric Schmidt z zarządu firmy, widzi ścisłą współpracę jako gwarant długofalowego rozwoju.
Google i kompanie medialne zawierają pokój
Radek Nimal - Wednesday, 16 August 2006, 13:02Uprzejmie prosimy o przestrzeganie netykiety przy dodawaniu komentarzy. Redakcja CDRinfo.pl nie odpowiada za treść komentarzy, które publikują użytkownicy. Aby zmienic swoj avatar zarejestruj sie w serwisie www.gravatar.com.
poczatek konca google jako niezaleznej i w miare niezawodnej wyszukiwarki