Największym światowym sklepem z muzyką jest iTunes. Jak na razie nikt nie był w stanie zagrozić jego pozycji, choć wielu miało takie nadzieje, lub przynajmniej tak twierdzili. Kolejną próbę podejmuje SanDisk, we współpracy z Best Buy i RealNetworks.
Best Buy jest siecią sklepów z elektroniką mającym znaczącą pozycję na rynku USA. RealNetworks jest znany wszystkim internautom z Real Playera, jednak w tym przypadku ma być dostawcą usługi sklepu internetowego. Jego oprogramowanie jest już wykorzystywane przez Best Buy.
SanDisk ma zaś przygotować linię odtwarzaczy Sansa e200R Rhapsody, które będą mogły korzystać z usługi Best Buy Digital Music Store. Równoczesną premierę nowych odtwarzaczy i sklepu zapowiedziano na 15 października.
Ceny za utwór mają kształtować się na identycznym z iTunes poziomie, czyli 99 centów za piosenkę. Subskrypcje mają kosztować już od 14,99$ miesięcznie. Odtwarzacze zaś od 139,99$ za model 2GB do 249,99$ za 8GB.
Kolejna próba detronizacji iTunes
Radek Nimal - Friday, 06 October 2006, 22:06Uprzejmie prosimy o przestrzeganie netykiety przy dodawaniu komentarzy. Redakcja CDRinfo.pl nie odpowiada za treść komentarzy, które publikują użytkownicy. Aby zmienic swoj avatar zarejestruj sie w serwisie www.gravatar.com.
"Taniutko"
Nie to co na:
http://www.allofmp3.com/
http://www.gomusic.ru/
u nich 15centów za kawa³ek 🙂
@Seth
bardzo dobry przyklad, iTunes… niechce nikogo obrazic ale to jak z reklama sklepow "Mediamarkt"…
Maj± podobne ceny, ale nie maj± reputacji – w jaki sposób oni chc± pozyskaæ klientów?