Xbox 360 HD DVD Emulator

Bartek Wróbel - Friday, 14 December 2007, 23:55

Firma Microsoft wydała aplikację, która ma ułatwić studiom filmowym i firmom zajmującym się authoringiem materiału video przygotowanie płyt HD DVD. Oprogramowanie pozwala na symulację zachowania materiału HD DVD bez konieczności kosztownego wciąż procesu nagrywania nośników HD DVD.







Narzędzie Microsoftu jest pierwszym tego typu na rynku. Wykorzystuje konsolę Xbox 360 oraz podłączony do niej napęd HD DVD wraz ze specjalnym oprogramowaniem umożliwiającym odtwarzanie materiału z dysków sieciowych, przenośnych dysków twardych, a także nośników optycznych.





"Jesteśmy zaangażowani we wspieranie i rozwijanie ekosystemu HD DVD, a nowy XboX 360 HD DVD Emulator odzwierciedla te starania i daje twórcom narzędzia, których potrzebują by efektywnie dostarczać zawartość najwyższej jakości" - powiedział Jordi Ribas, menedżer HD DVD w Microsoft.
Oprogramowanie pobrać można przez usługę Xbox Live, a licencja kosztuje 2999 dolarów.
Więcej szczegółów znaleźć można tutaj.

Tagi:

Komentarze (0)
  1. zbynia pisze:

    zaraz chlopaki wykorzystaja emulator do emulowania…calej reszty z hdd heheheheh

  2. Janunio pisze:

    Nie chodzi o koszty wyt³oczenia testowej HD DVD by zobaczyæ jak siê zachowuje materia³ w danej wersji authoringu na normalnym, konsumenckim HD DVD playerze tylko o czas wyboru optymalnej wersji procesu authoringu.

    Dziêki temu softowi zmiana ka¿dego parametru widoczna jest natychmiast empirycznie bez konieczno¶ci wypalania no¶nika a wiêc ok. 1 godzina czekania na skutek zmiany.

  3. Jarson pisze:

    @Janunio

    To z pewno¶ci± równie¿ – pamiêtam, jak do zrobienia makiety gminy ekologicznej pos³u¿y³em siê edytorem map w Trainz Railroad Simulatorze 2006 (masa ju¿ gotowych elementów, banalnie prosty proces tworzenia mapy, po co siê mêczyæ AutoCAD-em czy 3DMaxem) – podczas nagrywania prezentacji chcia³em u¿yæ jad±cego poci±gu jako "ruchomej kamery" – z tym, ¿e musia³em zmodyfikowaæ parametry lokomotywy. Pliki konfiguracyjne znajdowa³y siê w archiwum, które po modyfikacji "uaktualnia³o" siê ok. minuty.

    Makietê stworzy³em w dwa dni (a by³a szczegó³owa), z durn± modyfikacj± lokomotywy bawi³em siê parê godzin. A co by by³o, gdybym po ka¿dej próbie musia³ sprawdzaæ efekt, wypalaj±c p³ytkê? :/

Uprzejmie prosimy o przestrzeganie netykiety przy dodawaniu komentarzy. Redakcja CDRinfo.pl nie odpowiada za treść komentarzy, które publikują użytkownicy. Aby zmienic swoj avatar zarejestruj sie w serwisie www.gravatar.com.