Siedziba Quantic Dream (panowie od Fahrenheit/ Indigo Project, Omikron) została odwiedzona przez ekipę Eurogamera. Z czym wróciła załoga portalu?
Trochę informacji na temat dwutysięczno stronicowego scenariuszu, tworzonego przez ponad 15 miesięcy z sześciu tysięcy kart z wolnymi notatkami i pomysłami. Czterdzieści tysięcy słów w nieliniowych dialogach przekładających się na około sześćdziesiąt 15-20 minutowych scen. Motion Capture natomiast zrealizowany w Paryżu, gdzie około 70 aktorów i kaskaderów brało udział w nagrywaniu ponad trzydziestu tysięcy różnych animacji, przez prawie okrągły rok.
Trzeba przyznać, że numerki robią wrażenie. Prawda?
Biorąc pod uwagę ich poprzednie tytuły, które były świetne jednak „dziwne” (vide przekombinowana historia w Fahrenheit), możemy oczekiwać czegoś niezwykłego i pełnego dynamicznych QTE, które zmienią historię gry z każdą podejmowaną decyzją.
Wg nas jeden z bardziej oczekiwanych (i interesujących) tytułów na PS3.