Na stronie internetowej Microsoft Store obok opisu nadchodzącego systemu operacyjnego Windows 7 pojawiła się grafika prezentująca opakowania edycji Home Premium, Professional i Ultimate tego OS-u. Można przypuszczać, że ukazany design jest wersją, która później ukaże się w sklepach wraz z finalną wersją produktu.
Microsoft najwyraźniej postanowił pozostać przy kolorystyce podobnej jak w Windowsie Wista (pamiętając, że edycja Professional w W7 to odpowiednik Visty Business, która również ma niebieskie opakowanie). Z kolei logo W7 wydaje się nawiązywać bardziej do starszych wersji Windowsa, niż do Visty, wnosząc jednocześnie nowe detale.
No dobrze, znamy już, dzięki wersjom Beta oraz RC, "środek" opakowania, znamy już jego wygląd z zewnątrz, teraz pozostaje czekać na informację, ile to opakowanie będzie kosztować i kiedy będzie je można, wraz z zawartością, kupić.
Ciekawe, czy ju¿ s± na etapie gdzie ni¿sza cena wcale nie musi oznaczaæ mniejsze zyski, lecz wiêcej kupuj±cych…
Szczerze w±tpiê. 🙁
S³ychaæ co¶ by³o niedawno, ¿e W7 bêdzie dro¿szy ni¿ Vista – je¶li to siê sprawdzi, bêdzie to raczej oznacza³o krok w ty³ – ale mo¿e to tylko plotki
na drzewo z nimi
oni siê kufa zastanawiaj± na szat± graf.????
chyba za bardzo im siê sufit obni¿y³….
Opakowania bêd± taniutkie bo im zosta³o kilka milionów sztuk po Vi¶cie. Tylko zawarto¶æ bêdzie droga jak diabli.