Western Digital zakończyło pierwszy kwartał bieżącego roku fiskalnego z przychodami na poziomie 2,2 mld dolarów, 44,1 milionami sprzedanych dysków twardych oraz przychodem netto wynoszącym 211 mln $. Jest to o odpowiednio 5, 12 i 36 procent więcej niż w analogicznym okresie 2008 roku. Korporacja zarobiła średnio dolara i 25 centów za każde sprzedane urządzenie.
WD pozostaje na czele producentów dysków twardych dla użytkowników domowych w najważniejszych segmentach pojemnościowych, dzięki korzystającym z 333 GB talerzy modelom o pojemnościach 640, 750 GB i 1 TB z linii Scorpio Blue. Korporacja przewodzi również w sprzedaży 3,5" urządzeń o pojemności 2 TB przeznaczonych zarówno do komputerów typu desktop, jak i CE, rozwiązań biznesowych oraz zewnętrznych HDD.
Producent wzmocnił w ostatnim kwartale swoją pozycję w innych segmentach rynku storage, między innymi dzięki nowym modelom zewnętrznych dysków z linii MyPassport i MyBook.
WD rozszerzyło ponadto swoją ofertę odtwarzaczy multimedialnych poprzez zaprezentowanie modelu WD TV Mini Media Player zdolnego odtwarzać m. in. format RealVideo oraz WD TV Live Media Player, oferującego łączność z internetem oraz odtwarzanie materiałów w rozdzielczości FullHD.