Zwolenników napędów Plextor ucieszy zapewne fakt, że z dniem 21 stycznia weszła w życie nowa usługa serwisowa oferowana przez Alstor. Wszystkie napędy Plextor zakupione po tym terminie zostaną objęte programem „Plextor Exclusive Service”.
Zazwyczaj po stwierdzeniu uszkodzenia napędu, jego użytkownik jest zmuszony osobiście pofatygować się do punktu zakupu urządzenia. Po czym liczyć się musi z kilkutygodniowym oczekiwaniem na zwrot naprawionego lub wymienionego sprzętu.
Nagrywarki Plextor nie bez powodu cieszą się dobrą opinią – ich awaryjność jest na minimalnym poziomie. Dlatego Alstor mógł sobie pozwolić na świadczenie dodatkowej usługi klientom, którzy zdecydują się na zakup urządzeń właśnie tego producenta. W razie awarii każdy odbiorca końcowy będzie się zwracać z reklamacją bezpośrednio do dystrybutora.
Jaka jest procedura? Klient wysyła do serwisu Alstor zgłoszenie RMA, które można pobrać na stronie dystrybutora. Następnie dedykowany do tego celu pracownik serwisu kontaktuje się z klientem, zadając szereg podstawowych pytań i próbując mu pomóc „na odległość”. Jeżeli jednak awaria okazuje się naprawdę poważna, klient otrzymuje numer RMA i kontakt do spedytora. Teraz jego zadaniem jest tylko wezwanie kuriera i odesłanie uszkodzonego napędu do dystrybutora. W Alstor napęd jest naprawiany lub wymieniany i wraca kurierem do swojego właściciela. Koszt transportu w obie strony pokrywa Alstor.
Warunkiem uznania reklamacji jest przedstawienie przez właściciela uszkodzonej nagrywarki dowodu jej zakupu i karty gwarancyjnej, którą otrzyma wraz z napędem.
Dokładne informacje na temat procedury gwarancyjnej nagrywarek Plextor w Alstor znaleźć można na internetowej stronie dystrybutora: www.alstor.com.pl/rma/rma_plextor.htm
Nowa usługa serwisowa Plextora
Loster - Monday, 27 January 2003, 16:30Uprzejmie prosimy o przestrzeganie netykiety przy dodawaniu komentarzy. Redakcja CDRinfo.pl nie odpowiada za treść komentarzy, które publikują użytkownicy. Aby zmienic swoj avatar zarejestruj sie w serwisie www.gravatar.com.
No w³a¶nie – "Ich awaryjno¶æ jest na minimalnym poziomie. Dlatego Alstor móg³ sobie pozwoliæ na ¶wiadczenie dodatkowej us³ugi" – nie wiem czy jakikolwiek inny producent móg³by sobie na to pozwoliæ…