Apple i Pepsi poinformowały dzisiaj, że już niedługo rozpoczną akcję promocyjną, dzięki której rozdanych zostanie 100 milionów LEGALNYCH utworów. 100 milionów wygrywających kodów zostanie umieszczonych na losowo wybranych nakrętkach Pepsi, Diet Pepsi i Sierra Mist. Kody te będzie można następnie wymienić na utwory w serwisie iTunes, zapoczątkowanym pół roku temu przez Apple. Tam mamy możliwość wyboru spośród 400 tysięcy utworów, które normalnie dostępne są za 99 centów.
Od momentu zapoczątkowania serwisu po dzień dzisiejszy, liczba zakupionych i pobranych utworów przekroczyła 13 milionów, co czyni iTunes największym serwisem udostępniającym legalnie utwory z pięciu głównych wytwórni muzycznych, a także 200 niezależnych wydawnictw.
Akcja promocyjna Pepsi i Apple rozpoczyna się 1 lutego 2004 roku i trwa do 31 marca 2004.
Pozostaje tylko czekać, kiedy podobne promocje zawitają do naszego kraju...
Apple i Pepsi rozdają piosenki
Bartek Wróbel - Monday, 20 October 2003, 05:30Uprzejmie prosimy o przestrzeganie netykiety przy dodawaniu komentarzy. Redakcja CDRinfo.pl nie odpowiada za treść komentarzy, które publikują użytkownicy. Aby zmienic swoj avatar zarejestruj sie w serwisie www.gravatar.com.