Frontem do klienta

Gregg - Tuesday, 04 November 2003, 18:42

Wspominaliśmy wielokrotnie o wojnie jaką firmy fonograficzne wypowiedziały piratom, a w zasadzie wszystkim konsumentom. Ponieważ wojna trwa nadal nie może dziwić, że kupiona płyta nie chce grać w normalnym odtwarzaczu, lub niewidoczne gołym okiem uszkodzenie powoduje, że nadaje się do wyrzucenia. Żeby się nie powtarzać zachęcamy do lektury dwóch artykułów na ten temat: Uszkodzone płyty: jak koncerny fonograficzne walczą z piractwem oraz Rozmowa z Michałem Herde, prawnikiem z Federacji Konsumentów . Wnioski pozostawiamy czytelnikom. I nie chodzi tu o wnioski na temat poziomu tych artykułów.

Tagi:

Komentarze są wyłączone

Uprzejmie prosimy o przestrzeganie netykiety przy dodawaniu komentarzy. Redakcja CDRinfo.pl nie odpowiada za treść komentarzy, które publikują użytkownicy. Aby zmienic swoj avatar zarejestruj sie w serwisie www.gravatar.com.