Lepiej wchodzi

Gregg - Saturday, 21 February 2004, 22:59

Polmos Zielona Góra od kilku dni sprzedaje swój flagowy produkt - wódkę Luksusową - z dołączoną płytą CD zawierającą kurs nauki języka angielskiego. Firma należąca do szwedzkiego koncernu V&S dołącza trzy różne płyty z lekcjami na kolejnych poziomach zaawansowania. Cena butelki się nie zmieniła.

A co z prawami autorskimi, gdy po intensywnej nauce płyty już widać dwie? Du ju spik inglisz? Jes aj dont.

Źródło: Gazeta Wyborcza

Tagi:

Komentarze (0)
  1. BD pisze:

    Rewelacja bedziemy mieli szalenie wyedukowane spoleczenstwo.

  2. Gregg pisze:

    Pod warunkiem, ¿e do skrzynki wina do³±cz± discmana.

  3. kolorkil pisze:

    Nastêpnym krokiem bêdzie promocja: "Za 100 kapsli wyjazd na kurs jêzykowy";o)

  4. ThanatoS pisze:

    Raczej za 100 butelek 🙂 Powinna byc tez taka promocja dla piwa.

  5. P_M_ pisze:

    Po kielonie siê lepiej ³±pie obcy jêzyk. Pamiêtacie w "Operacji samum"?

Uprzejmie prosimy o przestrzeganie netykiety przy dodawaniu komentarzy. Redakcja CDRinfo.pl nie odpowiada za treść komentarzy, które publikują użytkownicy. Aby zmienic swoj avatar zarejestruj sie w serwisie www.gravatar.com.