Polmos Zielona Góra od kilku dni sprzedaje swój flagowy produkt - wódkę Luksusową - z dołączoną płytą CD zawierającą kurs nauki języka angielskiego. Firma należąca do szwedzkiego koncernu V&S dołącza trzy różne płyty z lekcjami na kolejnych poziomach zaawansowania. Cena butelki się nie zmieniła.
A co z prawami autorskimi, gdy po intensywnej nauce płyty już widać dwie? Du ju spik inglisz? Jes aj dont.
Lepiej wchodzi
Gregg - Saturday, 21 February 2004, 22:59Uprzejmie prosimy o przestrzeganie netykiety przy dodawaniu komentarzy. Redakcja CDRinfo.pl nie odpowiada za treść komentarzy, które publikują użytkownicy. Aby zmienic swoj avatar zarejestruj sie w serwisie www.gravatar.com.
Rewelacja bedziemy mieli szalenie wyedukowane spoleczenstwo.
Pod warunkiem, ¿e do skrzynki wina do³±cz± discmana.
Nastêpnym krokiem bêdzie promocja: "Za 100 kapsli wyjazd na kurs jêzykowy";o)
Raczej za 100 butelek 🙂 Powinna byc tez taka promocja dla piwa.
Po kielonie siê lepiej ³±pie obcy jêzyk. Pamiêtacie w "Operacji samum"?