Jak podaje serwis The Inquirer, sieć restauracji McDonald's zamierza podpisać umowę z firmą Sony, dzięki której w zamian za reklamę serwisu Sony Connect "fast-foodowa" sieć będzie mogła oferować możliwość darmowego pobierania utworów z serwisu Sony. Nie wiadomo nic na temat tego, w jaki sposób ten "Mc-download" będzie działał, poza tym, że ma być dołączany do jedzenia i napojów serwowanych przez te restauracje.
Ciekawe, na jakie jeszcze pomysły marketingowe wpadną serwisy oferujące możliwość pobierania muzyki z Internetu. Być może już niedługo kierowcy podczas tankowania paliwa będą otrzymywać "gratisowe" kupony? Pożyjemy, zobaczymy...
Muzyka z McDonald’s
Bartek Wróbel - Wednesday, 24 March 2004, 12:53Uprzejmie prosimy o przestrzeganie netykiety przy dodawaniu komentarzy. Redakcja CDRinfo.pl nie odpowiada za treść komentarzy, które publikują użytkownicy. Aby zmienic swoj avatar zarejestruj sie w serwisie www.gravatar.com.
Poproszê mp3burgera 🙂
MC Donald zmienia target – kiedy yly dzieci ale okazuje sie ze z dzieci az tak duzo sie nei zarobi, wiec teraz MCsmietnik skupia sie na mlodziezy. Stad juz minej kolorowe logo (biale na czarnym tle) etc.
A przeciez MC kocha dzieci… jakto – wiec ich jednak nie kocha! Dziecie sie rozplacza…! LOL!
No to klientach Sony bêdzie mo¿na poznaæ kto zajada syfiate ¿arcie … HEHE