BTC wyróżniona

admin - Wednesday, 23 June 2004, 17:49

Firma BTC może czuć się wyróżniona, ponieważ podczas siódmej edycji tajwańskiej imprezy optycznej, sponsorowanej przez tajwański PIDA (Taiwan's Photonics Industry & Technology Development Association) jej multiformatowa nagrywarka DVD otrzymała tytuł "Outstanding Optoelectronics Product Award".


Selekcja nagrodzonego napędu trwała ponad 4 miesiące, podczas których testowano wiele różnych nagrywarek w 3 etapach (pierwszy, drugi i finałowy). Natomiast, 9 czerwca ogłoszono, że to właśnie BTC zdobył najwyższe noty podczas testów.
Łącznie 10 firm zgłosiło swoje produkty do walki o wcześniej wspomniany tytuł. Model DRW1008IM firmy BTC, nagrywarka DVD nagrywająca z prędkością x8 formaty DVD-R/RW i DVD+R/RW, zdołała wywrzeć większe wrażenie na sędziach i tym samym zdobyła międzynarodową, bardzo dobrze rozpoznawaną nagrodę.

Tagi:

Komentarze (0)
  1. Szafran pisze:

    gratulacje dla btc… wlasnie noty tej firmy podskoczyly u mnie bo jak do tej pory nie byly one zbyt dobre

  2. erneest pisze:

    Niech szlag trafi ich nagrywarki. Nowa nagrywarka bez ¿adnej pomocy zdech³a po nagraniu kilkunastu p³yt. Serwis twierdzi "¿e one tak maja i sypi± siê na potêgê" . Walczê o jej wymiane od 14 maja, nadal nic…

  3. Szafran pisze:

    od 14 maja ?? to dziwi mnie to ze jeszcze gdzies dalej z tym nie poszedles !

  4. Tipros pisze:

    Ciekawe kto z ni± konkurowa³ … Jako¶ nie chce mi siê wierzyæ, ¿e standardowa ki³a z supermarketu nagle staje siê najlepszym produktem … ciekawe co brali pod uwagê …

  5. erneest pisze:

    Serwis w znakomitym markecie elektronicznym w Opolu zgubi³ ca³a dokumentacjê, teraz dzwoni± 2x dziennie i mnie przepraszaj±. ¯eby oddaæ mi kase musz± ¶ciagn±æ z Action fakturê i kasê… Normalna paranoja. Dostali termin na za³atwienie ca³ej sprawy do 25.06. W poniedzia³ek zamierzam skierowaæ sprawê do s±du. O takim drobnym fakcie ¿e zarz±da³em na pi¶mie ukarania osób za to odpowiedzialnych nie wspomnê. A z pani± Iwon± L. która to pani odpowiada³a na moje maile ju¿ po 4 dniach z pretensjami ¿e ona nie ma czasu siedzieæ ca³y dzieñ w programie pocztowym mam zamiar sobie jeszcze porozmawiaæ…

  6. Szafran pisze:

    @erneest

    lol lol lol musze powiedziec ze masz pecha… lol ja bym sie juz dawno wqr…l na twoim miejscu

    @tipros

    you’ve got there a point man ;]

  7. erneest pisze:

    @Szafran, ratuje ich tylko to ¿e nagrywarkêDVD (1004) kupi³em bêd±c w Opolu go¶cinnie, mieszkam na drugim koñcu Polski. Jeszcze jedna sprawa: sprzêt mog³em oddaæ do serwisu w dowolnym markecie, niestety zwrot gotówki mogê za³atwiaæ tylko w Opolu … Oni s± delikatnie mówi±c pojebani… Podobno to jedna sieæ sklepów i jedna firma …

  8. Voytek pisze:

    @erneest
    Ja Tobie sie dziwie po 1, ze kupiles taka nagrywarke, a po 2 ze kupowales w markecie elektronicznym. A moze to Tessco, albo podobny wytwor.

  9. erneest pisze:

    @vojtek, kupowa³em w styczniu, w lutym pad³a ale nadal odtwarza³a to co siê w³o¿y³o. W kwietniu sie ju¿ dostatecznie wkur… ¿eby zaj±æ siê sprawami reklamacyjnymi, w maju rozpocz±³em walkê. Poza tym gdy j± kupowa³em by³a jedn± z niewielu ofert na rynku, jednym z jej atutów jest a raczej by³a 2 letnia gwarancja. Poza tym gdybym mieszka³ w Opolu to te¿ bym to inaczej z nimi za³atwi³.

  10. Szafran pisze:

    @erneest

    naprawde niewiem co cie pchnelo do kupowania wypalarki na drugim koncu polski… taki dosc delikatny sprzet sie kupuje pod nosem zeby szybko zalatwic sprawe jak cos pojdzie nie tak.

  11. Tipros pisze:

    @erneest
    ¦ci±ganie faktury z Action to bzdura … nic takiego siê nie robi … W tej chwili, ¿eby oddaæ CI pieni±dze to muszê tylko zrobiæ korekte i to w swoich dokumentach. W Action z za³o¿enia nie robi± korekt i zwrotów – u nich zawsze dostaje siê sprzêt, z naprawde ma³ymi wyj±tkami. Mo¿e robi± z 5 korekt rocznie – na ok 110 000 faktur(sto dziesiêæ tysiêcy) tak¿e bierz siê za dupe tym ludziom i nie daj siê … je¶li do 14 dni nie oddali sprzêtu to chcciej tylko gotówke – prawo jest po twojej stronie. To jest nie wywi±zanie siê z warunków umowy gwarancyjnej 😉

  12. erneest pisze:

    @Tipros, w³asnie zadzwonili ¿e mam odebraæ gotówkê. Jestem wrêcz zaszczycony :)) . Co nie zmienia faktu ¿e bêdê pisa³ do kierownika (menagera, prezesa, dyrektora – niepotrzebne skre¶liæ) sklepu o ukaranie osób odpowiedzialnych za taki burdel. Nie mam 15 lat ¿eby daæ siê tak pomiataæ i robiæ ze mnie idiotê.

  13. erneest pisze:

    Co do zakupów w MM, robi³em tam wtedy wiêksze zakupy sprzêtu, nagrywarka by³a jednym z kilkunastu urz±dzeñ wtedy kupionych.

  14. Szafran pisze:

    @erneest

    gratulacje… i popieram z tym pismem do keirownika… tylko jak tam jest cos typu wujek ciotce a ciotka mamie to wtedy to pismo wyladuje od razu w smietniku…

  15. erneest pisze:

    Zawsze pozostaje Nowa Trybuna Opolska, tam siê napewno uciesz± z takich materia³ów :)) .

  16. Szafran pisze:

    hehehe no to jest zawsze wyjscie… ja wlasnie dzisiaj zaczalem walke z http://www.proline.pl – kupilem wczoraj ThermalRighta SLK-900a i mowie kulesiowi w sklepie ze brakuje amortyzatorow na wentyl… on stwierdzil ze nic nie bylo wyjmowane… powiedzial zebym sie dzisiaj odezwal jak dostana nowa dostawe… a wiec siedze sobie teraz… coolerek chlodzi i wentyl sie kreci i wibruje a zaden szmaciaz sie nie odzywa na GG z proline i tel tez nie odbieraja… jutro sie tam wybieram porzadeczek maly strzelic.

  17. erneest pisze:

    @Szafran, mnie dzisiaj podpad³ i to mocno Komputronik, zaczyna mnie zwodziæ odno¶nie drukarek, zamawia³em sprzêt do firmy. Poczekam do poniedzia³ku a pó¼niej siê za nich te¿ zabiorê. Co¶ ostatnio mam bojowy nastrój…

  18. Szafran pisze:

    ehhhhhh szkoda nerwow na tych ludzi…

Uprzejmie prosimy o przestrzeganie netykiety przy dodawaniu komentarzy. Redakcja CDRinfo.pl nie odpowiada za treść komentarzy, które publikują użytkownicy. Aby zmienic swoj avatar zarejestruj sie w serwisie www.gravatar.com.