Napster walczy o rynek

admin - Friday, 25 June 2004, 14:25

Po podpisaniu umowy o wzajemnej kampanii promocyjnej pomiędzy Napsterem a Dixons, brytyjskim molochem zajmującym się sprzedażą detaliczną sprzętu elektronicznego, Napster podpisał podobną umowę z Best Buy w Stanach Zjednoczonych.

1059387439.jpg



Best Buy dostanie akcje firmy Roxio warte bagatela 10 milionów USD, która to posiada Napstera.
Best Buy będzie w zamian prowadzić intensywną kampanie reklamowa i promocyjną, poprzez sprzedaż muzyki na swojej stronie na licencji Napstera, przez umieszczanie ulotek i plakatów w swoich sklepach, reklamy online i w telewizji.
Mówi się, że obecna wojna o dominacje na rynku muzyki cyfrowej rozstrzygnie się przez kampanie marketingowe i markę firmy, dlatego Napster ma w tym momencie duże szanse na wybicie się.

Tagi:

Komentarze (0)
  1. Szafran pisze:

    kolejny gigant uwolniony ze smyczy… zobaczymy co z tej calej wojny wyjdzie

  2. RiksajluZ pisze:

    pewnie co¶ dobrego 😉

  3. Szafran pisze:

    miejmy taka nadzieje… bo nic wiecej jak nadzieja nam nie pozostaje…

Uprzejmie prosimy o przestrzeganie netykiety przy dodawaniu komentarzy. Redakcja CDRinfo.pl nie odpowiada za treść komentarzy, które publikują użytkownicy. Aby zmienic swoj avatar zarejestruj sie w serwisie www.gravatar.com.