Po podpisaniu umowy o wzajemnej kampanii promocyjnej pomiędzy Napsterem a Dixons, brytyjskim molochem zajmującym się sprzedażą detaliczną sprzętu elektronicznego, Napster podpisał podobną umowę z Best Buy w Stanach Zjednoczonych.

Best Buy dostanie akcje firmy Roxio warte bagatela 10 milionów USD, która to posiada Napstera.
Best Buy będzie w zamian prowadzić intensywną kampanie reklamowa i promocyjną, poprzez sprzedaż muzyki na swojej stronie na licencji Napstera, przez umieszczanie ulotek i plakatów w swoich sklepach, reklamy online i w telewizji.
Mówi się, że obecna wojna o dominacje na rynku muzyki cyfrowej rozstrzygnie się przez kampanie marketingowe i markę firmy, dlatego Napster ma w tym momencie duże szanse na wybicie się.
kolejny gigant uwolniony ze smyczy… zobaczymy co z tej calej wojny wyjdzie
pewnie co¶ dobrego 😉
miejmy taka nadzieje… bo nic wiecej jak nadzieja nam nie pozostaje…