Zajmująca się rozwiązaniami graficznymi grupa inżynierów z Microsoftu jest już bliska zakończenia prac nad długo oczekiwaną nową generacją bibliotek DirectX. Produkt zyska także nową nazwę - Windows Graphic Foundation.
Dotychczas za grafikę 2D odpowiadały funkcje Direct Draw, z kolei obrazy 3D były przetwarzane z wykorzystaniem Direct 3D. Windows Graphics Foundation będzie łączyć te rozwiązania w jedno, zapewniając użytkownikowi maksymalną wydajność systemów graficznych.
Obecnie biblioteki Windows Graphic Foundation dostępne są w wersji 0.99, a pełna wersja 1.0 ma zostać zaprezentowana już wkrótce. To ważna informacja dla producentów sprzętu, którzy będą mogli przetestować rozwiązanie Microsoftu i wprowadzić na rynek nowe produkty z sektora graficznego, zgodne z WGF 1.0.
DirectX 10 już prawie gotowy
admin - Monday, 27 September 2004, 19:06Uprzejmie prosimy o przestrzeganie netykiety przy dodawaniu komentarzy. Redakcja CDRinfo.pl nie odpowiada za treść komentarzy, które publikują użytkownicy. Aby zmienic swoj avatar zarejestruj sie w serwisie www.gravatar.com.
wow to siê ch³opaki z Micro$oftu narobili
nie dotykaæ podziwiaæ 😉
troszke kiepska nazwa, jak to brzmi 😀 "zainstalowales juz najnowsza wersje windows graphic foundation"?
tylko ciekawe czy bed± kompatybilne ze starymi grami
a ciekawe czy bêd± dostêpne na co¶ wcze¶niejszego niz XP SP2?
To ju¿ by³by szczyt, gdyby WGF móg³ byæ instalowany tylko na WinXP SP2 – chwyt ponizej pasa :/
Znajomek twierdzi ¿e wyczyta³ gdzie¶ ¿e dopiero na d³ugiego roga maj± sie wgrywaæ. Z reszt± nie ma sprzetu który obs³u¿y Vertex Shader 4.0
Ciekawe kiedy nowe karty graficzne no i przede wszystkim aplikacje obs³uguj±ce to cudo:)) bo póki co to i z dx9 nie jest weso³o
A ciekawe kiedy moja kieszen bedzie wstanie cos sypnac na Rogala i karte ktora obsluzy WGF 1.0.
PS. Ciekawe swoja droga co za marketingowiec wymyslil ta nazwe. A niemowie juz nic o skrocie WGF 1.0 – DirectX to jakos fajnie brzmi i sprawia dobre pozory :):)