Oddział firmy Philips zlokalizowany w Indiach, zwiększyła swój udział w rynku nośników DVD do 52% w roku 2004, a wszystko dzięki agresywnej polityce obniżania cen. Jest to bardzo dobry wynik biorąc pod uwagę jedynie 25% udział w rynku na rok 2003.
Dodatkową informacją jest wprowadzenie przez Philipsa w ubiegły poniedziałek nowej serii telewizorów plazmowych i LCD. Rozpoczęto również eksport większości modeli telewizorów Philipsa do Rosji, jak na razie nie podaje się żądnych statystyk sprzedaży.
Philips zwyżkuje
admin - Monday, 27 December 2004, 16:28Uprzejmie prosimy o przestrzeganie netykiety przy dodawaniu komentarzy. Redakcja CDRinfo.pl nie odpowiada za treść komentarzy, które publikują użytkownicy. Aby zmienic swoj avatar zarejestruj sie w serwisie www.gravatar.com.
dla mnie Philips przesta³ sie liczyc, straci³ swaja marke zabardzo sie rozdrobni³ przez co niska jakosc produktów czasem za wygurowane ceny
philips zawsze by³ i jest czo³owym producentem sprzêtu audio-video i komputerowego
muszê siê zgodziæ z undead’em, ale nie zmienia to postaci ¿e phil pozostaje nadal molochem którego staæ na dumping
jak dla mnie to malo wiazaca informacja, firma sie nie liczy w tej branzy jesli mowimy o produkcji nosnikow