Nowe zabezpieczenia a SlySoft

admin - Tuesday, 18 January 2005, 16:24

Nowa wersja systemu "ARccOS" firmy Sony została złamana. ARccOS jest nowym systemem zabezpieczającym przed kopiowaniem, który został opracowany z myślą o ochronie filmów DVD.


Pierwszym filmem który został zabezpieczony oprogramowaniem Sony był "The Forgotten" z Julianne Moore, którego premiera została zaplanowana na dzisiejszy dzień. Jednak, już wczoraj pojawiła się aktualizacja znanego oprogramowania AnyDVD, firmy SlySoft, który łamie owe zabezpieczenie w mgnieniu oka. Z AnyDVD v4.5.5.1 można się zapoznać tutaj.




"Usuwamy zabezpieczenia przed kopiowaniem szybciej, niż wytwórnie filmowe wprowadzają je w życie", powiedział Giancarlo Bettini, CEO SlySoftu.




Settec ALPHA-DVD jest kolejnym nowym zabezpieczeniem dla nośników DVD. Został opracowany przez firmę LG, podobnie jak technologia ARccOS, wykorzystuje zmodyfikowaną strukturę nie odczytywalnych sektorów. I podobnie jak z oprogramowaniem Sony, ALPHA-DVD nie było większym wyzwaniem dla SlySoftu.




"Puppetlock" jest natomiast trzecim wariantem nowego systemu przeciw kopiowaniu filmów DVD. Dziwna nazwa została nadana przez inżynierów SlySoftu.


Źródło: makeabackup.com

Tagi:

Komentarze (0)
  1. terpilowski pisze:

    i co na to jelenie z riaa lub mpaa ?
    niech sie ida bujac fajfusy jedne.
    biedni amerykanie majacy krew artystow ktory wylozyli ostatnie pieniadze na ich "zabezpieczenia"
    do sadu riaa mpaa i bin ladena 🙂

  2. epol pisze:

    I po co wydawac tyle kasy na zabezpieczenia? Lepiej trzeba bylo od razu obnizyc ceny…

  3. Lesli pisze:

    no i znowu to samo 🙂 ceny !!!
    kiedy w koñcu producenci to zrozumi± ¿e jedyn± skuteczn± walk± z piractwem jest obni¿ka cen, a jednym z elementów ceny jest zabezpieczenie. Zrezygnowaæ z niego, rozpêdziæ z³odzei z riaa mpa i ss, i nie ma piractwa, bo to co zostanie to grupka zapaleñców którzy to bêd± robiæ dla zasady 🙂

  4. Darth pisze:

    @Lesli
    Popieram Ciê. Za nówkê mogê daæ max. 70 zeta (ale tylko je¿eli film jest naprawdê wart tej ceny, zawiera polsk± wersjê jêzykow± – napisy/lektor – do wyboru). Ale niestety – nówka kosztuje 100, a starsze filmy chodz± po 30-40. Bez jaj. Filmy sprzed 5-u lat, powinny byæ sprzedawane du¿o taniej. Po prostu jeste¶my robieni w jajo.

  5. houston pisze:

    Poco te zabezpieczenia jedni je tworza drudzy to lamia to co wymyslil czlowiek czlowiek to zlamie ciekawe czy producentom dojdzie do ich "rozumkow" bo na razie tylko klientom podnosza koszta zamiast pomyslec czy jesli ceny bylyby o 50% nizsze jaki bylby zysk a zabezpieczenia do tego tylko potrzeba"czasu" o ile producenci zabezpieczenia byc przed "piratami" to kwestia godzin dni no moze kilku tygodni jesli naprawde zabezpieczenie jest naprawde klopotliwe

  6. o0MorGotH0o pisze:

    Nic dziwnego przecie¿ zabezpeczenia s± po to ¿eby je ³amaæ ;]
    ——————-
    @Lesli Zgadzam siê

  7. Skubi pisze:

    Jak tylko da sie obejrzec film na kompie czy otwarzaczu DVD to da sie go skopiowac, tylko czasem potrzeba czasu. Albo i nie jak pokazuje ten przypadek, bo odrazu mozna kopiowac:D

  8. Franek pisze:

    standard jest upowszechniony i jakiekolwiek nieudane próby wprowadzania nowych poronionych zabezpieczeñ s± ryzykiem dla ich twórców ¿e no¶niki zabezpieczone przy u¿yciu ich patentu nie pójd± na wiêkszo¶ci stacjonarnych DVD co eliminuje ich wypociny z rynku automatycznie i chwa³a Bogu

  9. A_Markus pisze:

    @epol @Lesli
    nic dodaæ, nic uj±æ 😀

  10. Lester pisze:

    oni siê nigdy nie naucz±… 😉
    idea zabezpieczeñ jest taka, aby je z³amaæ, to nie ulega w±tpliwosci. 🙂
    nadaj± równie¿ sens istnieniu takich (nowo)tworów jak RIAA i MPAA, które samym swoim istnieniem przyczyniaj± sie do wzrostu cen. w koñcu kto jak nie my, p³aci na ich utrzymanie? koszty sa wkalkulowane w cenê p³yty.

  11. Seth pisze:

    No przecie¿ te ³omoty co¶ musz± robiæ.
    Przeciez nie zajmuj± siê sprzeda¿± dobrej muzyki.
    To co, maj± siedzieæ i nic? :))))))))

  12. m2ziomek pisze:

    no niech zabezpieczj±, no tylko niech to robi± lepiej, bo coraz mniej przyjemno¶ci w ich ³amaniu… a tak szczerze to nic nie krêci tak dobrze jak przegranie p³ytki zabezpiezonej za tak± furê kasy:) pzdr4all

  13. terpilowski pisze:

    @Lester
    (nowo)twory RIAA i MPAA – uwaga trafnie oddajaca powiazania kryminalne tych instytucji z koniecznoscia walki ze swiatowym bio-terroryzmem.
    a moze sobie sami zrobia kuku ?
    byloby moze mniej widowiskowo, ale na bank taniej 🙂

  14. KC42 pisze:

    Tak siê zastanawiam jak RIAA tak walczy z piractwem to niech zamk±³ SlySoft 🙂

  15. morpheus pisze:

    Czyta³em kiedy¶ w Chipie artyku³ w którym g³ówny bohater postanowi³ kupiæ sobie film na DVD na Amazon.com. Co siê okaza³o po w³o¿eniu p³yty do kompa, aby obej¿eæ film nale¿y pobraæ licencjê na 6 miesiêcy ze strony producenta i przeprowadziæ ¿mudn± rejestracjê ³±cznie z ankiet±. po ok. 30-40 min mo¿na ju¿ obej¿eæ film, oczywi¶cie poprzedzony 5 minutowymi ostrze¿eniami FBI o prawach autorskich itp w 10 jêzykach. Czyli po podsumowaniu po prawie godzinie mo¿na zasi±¶æ do ogl±dania utêsknionego filmu, a¿ siê odechciewa. Jak tu ich nie kochaæ, naszych drogich producentów filmowych, którzy zawsze dbaj± o nasz± wygodê.:PPPP

  16. Caleb_88 pisze:

    a mnie szczerze mowiac wkurzaja zabezpieczenia – dostaje plytki muzyczne pod choinke… chce miec ja rowniez na kompie a tu mi sie plyta kopiuje chorobliwie dlugo, albo z przeklamaniami… a przeciez legalnie jest zrzucac wlasna plyte audio na kompa dla wlasnego odsluchu…

  17. punkromek pisze:

    cze!
    po co te zabezpieczenia?
    Wystarczy p³yte przegrac na tasme magnetofonowa a nastepnie pod³±czyc ów sprzêt do kompa i zgrac materia³ na dysk .P³yta gotowa i po zabezpieczeniach!!
    Tak¿e Caleb_88 trocheê popracuj a bêdziesz zadowolony .Pozdro!!

  18. ZYGA pisze:

    Zyga
    p³yte na ta¶me ? Przerabia³em to w 70 latach !!! a nie ³atwiej zgraæ sygna³ analogowy z odtwarzacza CD do kompa albo tak jak ja to robie sygna³ cyfrowy z stacjonarnej nagrywarki
    (nagrywarka nie widzi ¿adnych zabezpieczeñ , taka jej uroda )

  19. Lester pisze:

    @punkromek, mo¿e sprzêt mam ¶redni, ale s³ysze ró¿nicê pomiedzy ta¶m± i p³yt±. chyba tylko g³uchy nie s³yszy ró¿nicy 😉

    niestety jest jeszcze jedno "zabezpieczenie", które odnoszê wra¿enie jest stosowane – choc przy cyfrowej kopii 1:1 nie ma znaczenia akurat.
    mianowicie jakosæ oferowanego d¼wieku na CD czasem pozostawia duzo do ¿yczneia. to s³ychac jak by p³yta by³a kopi± z ta¶my magnetofonowej. przyk³ad? choæby Metallica – "Load", bardzo mnie ch³opaki zawiedli jako¶ci± d¼wiêku. z reszt± po nich mo¿na siê spodziewaæ takiego ¶wiadomego dzia³ania 🙁
    prosiaki

  20. Caleb_88 pisze:

    @punkromek: utrata jakosci by byla ogromna…
    @ZYGA a to nie traci na jakosci wtedy? Bo jesli bede musial przez Line In to kopiowac to na pewno utraci, bo nie mam profesjonalnej karty (SB Live)…

  21. Szczota pisze:

    @Caleb_88
    Jesli SB Live jest profesjonalna karta to ja sie nie znam 🙂 Przeciez to jest przecietna karta niczym nie wyrozniajaca sie na dzien dzisiejszy z tlumu

  22. punkromek pisze:

    cze!
    no i czego¶ sê cz³ek nauczy o to chodzi aby osi±gn±æ cel.
    Moje czasy to tasma analogowa i vinyl .Cyfra tylko zepsu³a ucho .Nie liczy sie materia³ tzn.wartosc artystyczna ale w³asnie pogoñ za jako¶ci±.Dla mnie szum starej p³yty dodaje smaku co¶ w tym jest .Atu tylko perfekcyjnie czy¶ciutki dzwiêk "zawsze czysto zawsze sucho zawsze pewnie "brrrrrrrrr…..to nie dla mnie."Niech zatrzyma kto¶ ten ¶wiat Ja wysiadam!!"Moja propozycja dotyczy bardzo opornych CD-ków.A tak pozatym ludzkie ucho wychwyci 16-18kHz.powy¿ej to wyj±tki.Pozdrowionka dla kochaj±cych Muze .Nie dajcie sie zabezpieczyæ."Niech Moc Bêdzie Z Wami"

  23. Unholy1982 pisze:

    Punkromek powiniene¶ i¶æ do pawlacza 🙂

  24. mnichu30 pisze:

    jak u¿ywaæ ten program ,mo¿e kto¶ mi napisze na maila ??

  25. mnichu30 pisze:

    sorki podam adres mnichu30@interia.pl

  26. Caleb_88 pisze:

    @Szczota no wiem ze przecietna, dlatego nie chce uzywac jej line inu bo utrace na tym jakosc… 🙂

Uprzejmie prosimy o przestrzeganie netykiety przy dodawaniu komentarzy. Redakcja CDRinfo.pl nie odpowiada za treść komentarzy, które publikują użytkownicy. Aby zmienic swoj avatar zarejestruj sie w serwisie www.gravatar.com.