Nowa wersja systemu "ARccOS" firmy Sony została złamana. ARccOS jest nowym systemem zabezpieczającym przed kopiowaniem, który został opracowany z myślą o ochronie filmów DVD.
Pierwszym filmem który został zabezpieczony oprogramowaniem Sony był "The Forgotten" z Julianne Moore, którego premiera została zaplanowana na dzisiejszy dzień. Jednak, już wczoraj pojawiła się aktualizacja znanego oprogramowania AnyDVD, firmy SlySoft, który łamie owe zabezpieczenie w mgnieniu oka. Z AnyDVD v4.5.5.1 można się zapoznać tutaj.
"Usuwamy zabezpieczenia przed kopiowaniem szybciej, niż wytwórnie filmowe wprowadzają je w życie", powiedział Giancarlo Bettini, CEO SlySoftu.
Settec ALPHA-DVD jest kolejnym nowym zabezpieczeniem dla nośników DVD. Został opracowany przez firmę LG, podobnie jak technologia ARccOS, wykorzystuje zmodyfikowaną strukturę nie odczytywalnych sektorów. I podobnie jak z oprogramowaniem Sony, ALPHA-DVD nie było większym wyzwaniem dla SlySoftu.
"Puppetlock" jest natomiast trzecim wariantem nowego systemu przeciw kopiowaniu filmów DVD. Dziwna nazwa została nadana przez inżynierów SlySoftu.
Nowe zabezpieczenia a SlySoft
admin - Tuesday, 18 January 2005, 16:24Uprzejmie prosimy o przestrzeganie netykiety przy dodawaniu komentarzy. Redakcja CDRinfo.pl nie odpowiada za treść komentarzy, które publikują użytkownicy. Aby zmienic swoj avatar zarejestruj sie w serwisie www.gravatar.com.
i co na to jelenie z riaa lub mpaa ?
niech sie ida bujac fajfusy jedne.
biedni amerykanie majacy krew artystow ktory wylozyli ostatnie pieniadze na ich "zabezpieczenia"
do sadu riaa mpaa i bin ladena 🙂
I po co wydawac tyle kasy na zabezpieczenia? Lepiej trzeba bylo od razu obnizyc ceny…
no i znowu to samo 🙂 ceny !!!
kiedy w koñcu producenci to zrozumi± ¿e jedyn± skuteczn± walk± z piractwem jest obni¿ka cen, a jednym z elementów ceny jest zabezpieczenie. Zrezygnowaæ z niego, rozpêdziæ z³odzei z riaa mpa i ss, i nie ma piractwa, bo to co zostanie to grupka zapaleñców którzy to bêd± robiæ dla zasady 🙂
@Lesli
Popieram Ciê. Za nówkê mogê daæ max. 70 zeta (ale tylko je¿eli film jest naprawdê wart tej ceny, zawiera polsk± wersjê jêzykow± – napisy/lektor – do wyboru). Ale niestety – nówka kosztuje 100, a starsze filmy chodz± po 30-40. Bez jaj. Filmy sprzed 5-u lat, powinny byæ sprzedawane du¿o taniej. Po prostu jeste¶my robieni w jajo.
Poco te zabezpieczenia jedni je tworza drudzy to lamia to co wymyslil czlowiek czlowiek to zlamie ciekawe czy producentom dojdzie do ich "rozumkow" bo na razie tylko klientom podnosza koszta zamiast pomyslec czy jesli ceny bylyby o 50% nizsze jaki bylby zysk a zabezpieczenia do tego tylko potrzeba"czasu" o ile producenci zabezpieczenia byc przed "piratami" to kwestia godzin dni no moze kilku tygodni jesli naprawde zabezpieczenie jest naprawde klopotliwe
Nic dziwnego przecie¿ zabezpeczenia s± po to ¿eby je ³amaæ ;]
——————-
@Lesli Zgadzam siê
Jak tylko da sie obejrzec film na kompie czy otwarzaczu DVD to da sie go skopiowac, tylko czasem potrzeba czasu. Albo i nie jak pokazuje ten przypadek, bo odrazu mozna kopiowac:D
standard jest upowszechniony i jakiekolwiek nieudane próby wprowadzania nowych poronionych zabezpieczeñ s± ryzykiem dla ich twórców ¿e no¶niki zabezpieczone przy u¿yciu ich patentu nie pójd± na wiêkszo¶ci stacjonarnych DVD co eliminuje ich wypociny z rynku automatycznie i chwa³a Bogu
@epol @Lesli
nic dodaæ, nic uj±æ 😀
oni siê nigdy nie naucz±… 😉
idea zabezpieczeñ jest taka, aby je z³amaæ, to nie ulega w±tpliwosci. 🙂
nadaj± równie¿ sens istnieniu takich (nowo)tworów jak RIAA i MPAA, które samym swoim istnieniem przyczyniaj± sie do wzrostu cen. w koñcu kto jak nie my, p³aci na ich utrzymanie? koszty sa wkalkulowane w cenê p³yty.
No przecie¿ te ³omoty co¶ musz± robiæ.
Przeciez nie zajmuj± siê sprzeda¿± dobrej muzyki.
To co, maj± siedzieæ i nic? :))))))))
no niech zabezpieczj±, no tylko niech to robi± lepiej, bo coraz mniej przyjemno¶ci w ich ³amaniu… a tak szczerze to nic nie krêci tak dobrze jak przegranie p³ytki zabezpiezonej za tak± furê kasy:) pzdr4all
@Lester
(nowo)twory RIAA i MPAA – uwaga trafnie oddajaca powiazania kryminalne tych instytucji z koniecznoscia walki ze swiatowym bio-terroryzmem.
a moze sobie sami zrobia kuku ?
byloby moze mniej widowiskowo, ale na bank taniej 🙂
Tak siê zastanawiam jak RIAA tak walczy z piractwem to niech zamk±³ SlySoft 🙂
Czyta³em kiedy¶ w Chipie artyku³ w którym g³ówny bohater postanowi³ kupiæ sobie film na DVD na Amazon.com. Co siê okaza³o po w³o¿eniu p³yty do kompa, aby obej¿eæ film nale¿y pobraæ licencjê na 6 miesiêcy ze strony producenta i przeprowadziæ ¿mudn± rejestracjê ³±cznie z ankiet±. po ok. 30-40 min mo¿na ju¿ obej¿eæ film, oczywi¶cie poprzedzony 5 minutowymi ostrze¿eniami FBI o prawach autorskich itp w 10 jêzykach. Czyli po podsumowaniu po prawie godzinie mo¿na zasi±¶æ do ogl±dania utêsknionego filmu, a¿ siê odechciewa. Jak tu ich nie kochaæ, naszych drogich producentów filmowych, którzy zawsze dbaj± o nasz± wygodê.:PPPP
a mnie szczerze mowiac wkurzaja zabezpieczenia – dostaje plytki muzyczne pod choinke… chce miec ja rowniez na kompie a tu mi sie plyta kopiuje chorobliwie dlugo, albo z przeklamaniami… a przeciez legalnie jest zrzucac wlasna plyte audio na kompa dla wlasnego odsluchu…
cze!
po co te zabezpieczenia?
Wystarczy p³yte przegrac na tasme magnetofonowa a nastepnie pod³±czyc ów sprzêt do kompa i zgrac materia³ na dysk .P³yta gotowa i po zabezpieczeniach!!
Tak¿e Caleb_88 trocheê popracuj a bêdziesz zadowolony .Pozdro!!
Zyga
p³yte na ta¶me ? Przerabia³em to w 70 latach !!! a nie ³atwiej zgraæ sygna³ analogowy z odtwarzacza CD do kompa albo tak jak ja to robie sygna³ cyfrowy z stacjonarnej nagrywarki
(nagrywarka nie widzi ¿adnych zabezpieczeñ , taka jej uroda )
@punkromek, mo¿e sprzêt mam ¶redni, ale s³ysze ró¿nicê pomiedzy ta¶m± i p³yt±. chyba tylko g³uchy nie s³yszy ró¿nicy 😉
niestety jest jeszcze jedno "zabezpieczenie", które odnoszê wra¿enie jest stosowane – choc przy cyfrowej kopii 1:1 nie ma znaczenia akurat.
mianowicie jakosæ oferowanego d¼wieku na CD czasem pozostawia duzo do ¿yczneia. to s³ychac jak by p³yta by³a kopi± z ta¶my magnetofonowej. przyk³ad? choæby Metallica – "Load", bardzo mnie ch³opaki zawiedli jako¶ci± d¼wiêku. z reszt± po nich mo¿na siê spodziewaæ takiego ¶wiadomego dzia³ania 🙁
prosiaki
@punkromek: utrata jakosci by byla ogromna…
@ZYGA a to nie traci na jakosci wtedy? Bo jesli bede musial przez Line In to kopiowac to na pewno utraci, bo nie mam profesjonalnej karty (SB Live)…
@Caleb_88
Jesli SB Live jest profesjonalna karta to ja sie nie znam 🙂 Przeciez to jest przecietna karta niczym nie wyrozniajaca sie na dzien dzisiejszy z tlumu
cze!
no i czego¶ sê cz³ek nauczy o to chodzi aby osi±gn±æ cel.
Moje czasy to tasma analogowa i vinyl .Cyfra tylko zepsu³a ucho .Nie liczy sie materia³ tzn.wartosc artystyczna ale w³asnie pogoñ za jako¶ci±.Dla mnie szum starej p³yty dodaje smaku co¶ w tym jest .Atu tylko perfekcyjnie czy¶ciutki dzwiêk "zawsze czysto zawsze sucho zawsze pewnie "brrrrrrrrr…..to nie dla mnie."Niech zatrzyma kto¶ ten ¶wiat Ja wysiadam!!"Moja propozycja dotyczy bardzo opornych CD-ków.A tak pozatym ludzkie ucho wychwyci 16-18kHz.powy¿ej to wyj±tki.Pozdrowionka dla kochaj±cych Muze .Nie dajcie sie zabezpieczyæ."Niech Moc Bêdzie Z Wami"
Punkromek powiniene¶ i¶æ do pawlacza 🙂
jak u¿ywaæ ten program ,mo¿e kto¶ mi napisze na maila ??
sorki podam adres mnichu30@interia.pl
@Szczota no wiem ze przecietna, dlatego nie chce uzywac jej line inu bo utrace na tym jakosc… 🙂