Na prośbę Marcina Paczkowskiego - redaktora zaprzyjaźnionego z nami serwisu FrazPC publikujemy materiał ukazujący poziom kontaktu naszego rodzimego operatora z klientami - a raczej jego brak...
"Od dawna wiadomo, że poziom kontaktu z klientami naszego narodowego telekomu pozostawia wiele do życzenia. Nie wiedziałem jednak, że jest aż tak źle. Jako, że sam jestem abonentem ich usług, postanowiłem zapytać TP, czy istnieje coś w rodzaju programu lojalnościowego dla tzw. 'starych' klientów Neostrady+, czyli osób, którym kończy się aktualnie umowa na czas określony.
Napisałem w tym celu e-maila na widniejący na stronie WWW adres poczty elektronicznej przeznaczony do kontaktów z klientami. Po jednym dniu oczekiwania nie otrzymałem oczywiście żadnej odpowiedzi, więc wieczorem wysłałem moje zapytanie ponownie. Tym razem odpowiedź już nadeszła, ba - nawet na oba e-maile, ale szczerze mówiąc przeszła ona moje najśmielsze oczekiwania.
'Temat: Nie przeczytano: #2 Program lojalnosciowy?
Od: info@neostrada.pl
Data: 2005-05-13 12:24
Twoja wiadomość
Do: info@neostrada.pl
Temat: #2 Program lojalnosciowy?
Wysłano: 2005-05-12 18:03
usunięto w dniu 2005-05-13 12:23.
Reporting-UA: 00fr13020380; Microsoft Office Outlook, Build 11.0.6353
Final-Recipient: rfc822;info@neostrada.pl
Original-Message-ID: <42837E4B.4040709@frazpc.pl>
Disposition: manual-action/MDN-sent-automatically; deleted'
Szkoda, że nasz narodowy operator obchodzi się z nami w sposób, który przypomina standard obsługi klienta znany wielu osobom jeszcze z czasów, gdy telefon był dobrem luksusowym. Chyba czas się ocknąć. Czyżby prezesom firmy TP nie zależało na naszych pieniądzach? Na to wygląda."
Poniżej zrzut ekranu z klienta pocztowego:
& i kontakt z klientem
Bartek Wróbel - Monday, 16 May 2005, 11:48Uprzejmie prosimy o przestrzeganie netykiety przy dodawaniu komentarzy. Redakcja CDRinfo.pl nie odpowiada za treść komentarzy, które publikują użytkownicy. Aby zmienic swoj avatar zarejestruj sie w serwisie www.gravatar.com.
Trzeba myslec pozytywnie. Prznajmiej jakas odpowiedz:D
ZARTUJE
przyjda czasy kiedy telepsa sie automatycznie "deleted"
nie trawie tych blaznow 🙂
Agresywny filtr anty-spamowy ?
Hehe, z powodzeniem mo¿na siê by³o tego spodziewaæ!!
Szkoda gadac i pisac. Ubolewam tylko nad tym ze nikt z tym nie moze lub nie chce w naszym pieknym kraju nic zrobic.
Przy takim abonamencie jak proponuje "telemonopol" to bardziej oplaca siê skorzystaæ z oferty którego¶ z operatorów komórkowych. Teraz ceny polaczen s± coraz bardziej porównywalne.
A do mnie zadzwonili jakies 2 tygodnie temu i zaproponowali zamiane Neo 1024 na 2048 z nizsza oplata abonamentowa. Oczywiscie umowa na 24 miechy ale i tak milo ze zadzwonili 🙂
a co mieli nie dzwoniæ – okreadj± Ciê w bia³y dzieñ, przynajmniej po¿ywkê dla studentów za 4,3 za godzine zrobili
Mam ISDN. Sami mi zmieniaj± abonament, naliczaj± dziwne op³aty. Nie rozwi±zuj± reklamacji. Standard … mam ich osobi¶cie w d… ciekawe co mi zrobia jak zaniose 5 kg korespondencji z nimi do s±du jak mnie znów zaczn± straszyæ …
Niestety, okradaja wszystkich, takie lacza za takie ceny to paranoja. Ja jednak zbytniego wyboru nie mam, albo lacze z tepsy za duza kase z dobrym pingiem albo tansze z gownianym pingiem i czestymi awariami 😉
banda zlodziei tam siedzi i ma wszystko w dupie Jak w NTL wziolem 1.5 mega i gdzies cos spierdzielili w zakladaniu konta, biedni anglicy wymiekaja przy poslkich nazwiskach i imionach :P, zadzwonilem do "serwisu konsumenta/kienta" za darmo i pan z obslugi krok po kroku mowil mi jak mam zalozyc konto. Trwalo to jakies 30 min i bez problemu. Raz lacze padlo, zadzwonilem i pan powiedzial ze awarie maja za jakias godzine bedzie i byl.
Infolinia nie lepsza. Kiedy¶ zada³em trudne (w ich mniemaniu) pytanie. Pani rozmawiaj±ca ze mn± nie sili³a siê na ¿adn± odpowied¼. Po prostu od³o¿y³a s³uchawkê. Ot i ca³a TP SA 🙂
fakt faktem maja wiekszosc rynku i zadnego powaznego rywala wiec po co maja walczyc o klijenta niby jak ten i tak nie ma alternatywy
@pietro_asp
W skali kraju moze i nie maja, ale jesli chodzi o rynki lokalne, to dostaja w d… Szczegolnie po tej podwyzce z VATem.
A ja przed chwil± siê wzruszy³em,………… jak przeczyta³em info n.t. 'Jak wykorzystaæ 25 GB?’ – oferowane oczywi¶cie w taryfie 'neostrada tp opcja 1024′. Wiedzia³em zawsze, ¿e – co jak co – ale na N I C H zawsze mo¿emy LiCZYÆ…… 🙂
@edi.. w przypadku infolini jest masakra … jak bramka sie im zwiesi niepytac sie technicznie bo i tak niebeda wiedZieli o co ci chodzi .. taksamo z dnsami :/ przesiadlem sie z neo na DSL 1Mbit …. polecam warto … zupelnie inna obsluga ( tak jakby nie tepsa wzasadzie ) od lutego 2 awarie po max 5 min ( tel. i po sprawie ) w tym jedna o 1 w nocy w niedziele :] i dzial od dsla odpowiada na maile .. w przeciagu 10-20 min :]
ja mam neo+ 128kbit. nie bede sie rozwodzic nad beznadziejnym wspolczynnikiem cena/jakosc ale musze przyznac ze przez rok uzytkowania moze RAZ byla jakas awaria (kilkuminutowa). Poza tym zawsze dziala na pelnej predkosci. Ale obsluga fatalna….w infolinii siedza osoby kompletnie nie znajace sie na rzeczy i wciskajace ciemnote. Jak im powiedziec "prosze pani..ja jestem studentem informatyki…" to dopiero przelaczaja do kogos znajacego sie na rzeczy (w moim przypadku zadzialalo!).
I bardzo dobrze ¿e tak robi±! Sami sobie grób kopi± 🙂 TPSA musi odej¶æ, wiêc im w tym jak najbardziej pomagajmy 🙂
Ja tam jestem w Dialogu i ceniê sobiê t± firmê, bo naprawdê ró¿nica pomiêdzy BOKiem TPSA a BOKiem Telefonii Dialog to jak porównywaæ psa £ajkê do Gagarina 🙂 TPSA to pozosta³o¶æ dawnego PRL i niestety ca³e kierownictwo tej firmy nadal niezmienne 😀
PS: Cena w dialogu za 2Mbit (2mbit/512kbit) wynosi 303z³ (z vatem) nie ma tutaj ¿adnych ¿a³osnych limitów itp, ma siê swój w³asny niezmienny jeden numer publiczny IP, zero problemów, brak jakiego¶ debilnego logowania siê do sieci (wdzwanianie) i dodatkowo masê fajnych us³ug zapewni±j±, dla tych co podpisali umowê na 12 miesiêcy zniszka – 247z³/m-c.
TO siê nazywa firma, tpsa to jaki¶ horror, ludzie gniew najlepiej okazywaæ odchodzeniem od operatora, wiêc odchod¼cie a doczekamy siê informacji w Wiadomo¶ciach ¿e TPSA og³asza bankructwo! 😀 Ja im tego ¿yczê z ca³ego serca!!!
w ICP jest 3000/512 za 169zl i tak to rzeczywiscie dziala!.
a jak widze NEO128, to szczerze wspolczuje ludziom, ktorzy nie maja wyboru.
hmm calkiem szybko zdarzyli usunac te maile… ja bym stawial ze wczesniej niz po tygodniu im sie to nie uda… bleee
Telekomunikacja to nie burdel, nie ka¿dy klient musi byæ zadowolony!
a ja sie musze pochwalic… napisalem do & z formularza ze strony i na drugi dzien rano mialem odpowiedz. nie automatyczna tylko od prawdziwego pracownika. pytalem czy w usludze internet dsl musze uzywac ich modemu. w odpowiedzi dostalem krotka notke ze tak. i tyle. a moze ktos wie jak wydebic z & login+haslo. modem ktory daja automatycznie pobiera te dane z serwera. niestety inne modemy juz tego nie robia 🙁
@RafeQ
za bardzo sie podniecasz. w dialogu traktuja mnie identycznie jak &. od kilkunastu miesiecy usiluje zalozyc sobie dsl z dialogo i nic. cwoki wola zakladac pojedyncze linie na peryferiach miasta zamiast w centrum trzepac kase od firm.