Dell celuje w wyższy segment

admin - Friday, 03 June 2005, 18:47

Największy na świecie producent „pecetów”, firma Dell, wprowadzi do swojej oferty nową linię komputerów. W jej skład wejdą ekskluzywne modele dla odbiorców indywidualnych. Nowe modele, które przedstawiciele Della określają mianem komputerowego odpowiednika samochodowej marki Lexus, będą pozycjonowane wyżej od oferowanych obecnie przez firmę linii Dimension i Inspiron.

en.gif



Eksluzywna linia obejmie wszystkie typy komputerów stacjonarnych oraz notebooki. Ceny będą wahać się w przedziale 1,2 tys. – 3,5 tys. USD. Pierwsze modele będą podobne do oferowanych już przez Della komputerów XPS, ale z czasem ewoluują i będą wyraźnie różnić się od innych produktów firmy. Ekskluzywny charakter oferty podkreśli dodatkowo pakiet serwisowy, zapewniający pełne wsparcie użytkownika przez internet.
Dell zapowiada dużą kampanię reklamową oczekując, że nowe komputery pomogą w sprzedaży innych produktów: telewizorów plazmowych i LCD, drukarek oraz odtwarzaczy muzycznych. Według przedstawicieli firmy, istnieje duża grupa odbiorców poszukujących komputerów zdecydowanie wykraczających poza standardowe rozwiązania. Obecnie kupują oni najczęściej sprzęt od Apple i Sony, a także od mniejszych firm, takich jak Alienware.
Rdzeń oferty Della stanowią obecnie produkty z przedziału od 600 do 1,2 tys. USD, a także tanie komputery w cenie od 400 do 700 USD.
4337802701278657.jpg



Źródło: news.com.com

Tagi:

Komentarze (0)
  1. pietro_asp pisze:

    jestem tylko ciekawy co bedzie mial ten za 3,500 USD

  2. Psychik_ pisze:

    windowsa i nero w wersji Lite (i wcale nie On 😉

  3. malciak pisze:

    Cena zabójcza, no ale nie którzy mog± sobie pozwoliæ.

Uprzejmie prosimy o przestrzeganie netykiety przy dodawaniu komentarzy. Redakcja CDRinfo.pl nie odpowiada za treść komentarzy, które publikują użytkownicy. Aby zmienic swoj avatar zarejestruj sie w serwisie www.gravatar.com.