Najnowsza linia przenośnych odtwarzaczy muzycznych firmy Sony zdominowała japoński rynek, detronizując iPody Shuffle na drugie miejsce. Między majem a czerwcem, Sony osiągnęła dwukrotnie większą sprzedaż niż przewidzieli to specjaliści, wybijając się na lokalnym rynku.
Obecnie 27% japońskiego rynku odtwarzaczy flashowych utrzymuje Sony, 20% przypadło korporacji Apple. Odtwarzacze Sony oferują pojemność 256 MB, 512 MB i 1 GB, 50 godzin pracy na bateriach, posiadają wyświetlacz, którego brakuje iPodom Shuffle, i stylowy wygląd.
Nowe produkty Sony nie zyskały jednak zbyt dużej popularności w Europie ani w Stanach Zjednoczonych. Oferując wersje dyskowe 20 GB i 30 GB, Sony kompletnie zignorowało odtwarzacze ze średniej półki, o pojemności od 4 GB do 6 GB. Kolejnym krokiem japońskiej korporacji będzie opracowanie przyjaznego interfejsu użytkownika.
A ja mam MPIO i ty¿ jestem zadowolony, chocia¿ 256mb zamieni³ bym na co¶ wiêkszego.
jak min±³em szybko fotke to my¶la³em, ¿e to reklama prezerwatyw … takie ³adne kolorki …
i dobrze, niech drogie japko traci 🙂
ja mam iPoda od Apple i nie narzekam 🙂
tylko radia brak …