Apple traci japońskich klientów

admin - Monday, 18 July 2005, 10:57

Najnowsza linia przenośnych odtwarzaczy muzycznych firmy Sony zdominowała japoński rynek, detronizując iPody Shuffle na drugie miejsce. Między majem a czerwcem, Sony osiągnęła dwukrotnie większą sprzedaż niż przewidzieli to specjaliści, wybijając się na lokalnym rynku.
1110409286.htm



Obecnie 27% japońskiego rynku odtwarzaczy flashowych utrzymuje Sony, 20% przypadło korporacji Apple. Odtwarzacze Sony oferują pojemność 256 MB, 512 MB i 1 GB, 50 godzin pracy na bateriach, posiadają wyświetlacz, którego brakuje iPodom Shuffle, i stylowy wygląd.
Nowe produkty Sony nie zyskały jednak zbyt dużej popularności w Europie ani w Stanach Zjednoczonych. Oferując wersje dyskowe 20 GB i 30 GB, Sony kompletnie zignorowało odtwarzacze ze średniej półki, o pojemności od 4 GB do 6 GB. Kolejnym krokiem japońskiej korporacji będzie opracowanie przyjaznego interfejsu użytkownika.

Tagi:

Komentarze (0)
  1. malciak pisze:

    A ja mam MPIO i ty¿ jestem zadowolony, chocia¿ 256mb zamieni³ bym na co¶ wiêkszego.

  2. Tipros pisze:

    jak min±³em szybko fotke to my¶la³em, ¿e to reklama prezerwatyw … takie ³adne kolorki …

  3. Alinoe pisze:

    i dobrze, niech drogie japko traci 🙂

  4. DoL@r DIL pisze:

    ja mam iPoda od Apple i nie narzekam 🙂

  5. mandaryn pisze:

    tylko radia brak …

Uprzejmie prosimy o przestrzeganie netykiety przy dodawaniu komentarzy. Redakcja CDRinfo.pl nie odpowiada za treść komentarzy, które publikują użytkownicy. Aby zmienic swoj avatar zarejestruj sie w serwisie www.gravatar.com.