Największy koreański producent elektroniki użytkowej, Samsung Electronics, chce wejść i przejąć część rynku odtwarzaczy MP3, poprzez opracowanie softwareowego odtwarzacza i internetowego sklepu muzycznego, który zasadami i ofertą przypominałby iTunes Music Store firmy Apple.
![]() |
Widząc olbrzymi sukces iPodów i iTunes, nie trudno ulec pokusie i wziąć udział w wyścigu o globalnego konsumenta. Samsung, chce wprowadzić swoje produkty na rynek chiński i południowo azjatycki, gdzie iTunes nie zawitał jak dotąd.
Jeśli chodzi o rynek globalny, to Samsung nie ma się jednak, czym pochwalić. Sprzedaż przenośnych odtwarzaczy MP3 marki Yepp, wyniosła w zeszłym roku ponad 1.7 miliona sztuk. Jest to, oczywiście niewielka liczba w porównaniu do wyników Apple.
Czekamy na lepszy model.
A przy okazji, mówimy "wzi±æ udzia³", a nie "wzi±¶æ udzia³" :))
Troche pozno chyba, ale w sumie rynek sie rozwija i zobaczymy…. Moim zdaniem yeppy nie sa najlepsze, wiec chyba musza cos lepszego wymyslec, jesli naprawde chca zaistniec.
Samsung to niech sie lepiej wezmie porzadnie do roboty, a nie mysli o nowym rynku. Poki co to trzy razy wymienialem monitory LCD Samsunga. Pierwsz chodzil 3 dni, drugi 2, a trzeci 2 godziny. Ciekaw jestem ile wytrzyma nastepny 😉
Ale pamiêci to oni produkuj± jak ta lala… Co do tego to nie ma w±tpliwo¶ci