Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie,
w celu dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i
statystycznych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach
końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej
przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszych serwisów internetowych, bez zmiany ustawień
przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies
Zwolenników napędów Plextor ucieszy zapewne fakt, że z dniem 21 stycznia weszła w życie nowa usługa serwisowa oferowana przez Alstor. Wszystkie napędy Plextor zakupione po tym terminie zostaną objęte programem „Plextor Exclusive Service”.
Zazwyczaj po stwierdzeniu uszkodzenia napędu, jego użytkownik jest zmuszony osobiście pofatygować się do punktu zakupu urządzenia. Po czym liczyć się musi z kilkutygodniowym oczekiwaniem na zwrot naprawionego lub wymienionego sprzętu.
Nagrywarki Plextor nie bez powodu cieszą się dobrą opinią – ich awaryjność jest na minimalnym poziomie. Dlatego Alstor mógł sobie pozwolić na świadczenie dodatkowej usługi klientom, którzy zdecydują się na zakup urządzeń właśnie tego producenta. W razie awarii każdy odbiorca końcowy będzie się zwracać z reklamacją bezpośrednio do dystrybutora.
Jaka jest procedura? Klient wysyła do serwisu Alstor zgłoszenie RMA, które można pobrać na stronie dystrybutora. Następnie dedykowany do tego celu pracownik serwisu kontaktuje się z klientem, zadając szereg podstawowych pytań i próbując mu pomóc „na odległość”. Jeżeli jednak awaria okazuje się naprawdę poważna, klient otrzymuje numer RMA i kontakt do spedytora. Teraz jego zadaniem jest tylko wezwanie kuriera i odesłanie uszkodzonego napędu do dystrybutora. W Alstor napęd jest naprawiany lub wymieniany i wraca kurierem do swojego właściciela. Koszt transportu w obie strony pokrywa Alstor.
Warunkiem uznania reklamacji jest przedstawienie przez właściciela uszkodzonej nagrywarki dowodu jej zakupu i karty gwarancyjnej, którą otrzyma wraz z napędem.
Dokładne informacje na temat procedury gwarancyjnej nagrywarek Plextor w Alstor znaleźć można na internetowej stronie dystrybutora: www.alstor.com.pl/rma/rma_plextor.htm
No w?a?nie - "Ich awaryjno?? jest na minimalnym poziomie. Dlatego Alstor mg? sobie pozwoli? na ?wiadczenie dodatkowej us?ugi" - nie wiem czy jakikolwiek inny producent mg?by sobie na to pozwoli?...