close

Informacja dotycząca plików cookies

Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, w celu dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszych serwisów internetowych, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies


Nowe artykuły:
Więcej...
Nowe recenzje: RSS
Więcej...
Najnowsze pliki: RSS
Więcej...
Nowe biosy: RSS
Więcej...

 

Rozne

Najnowsze testy

Artykuły



04 listopada 2003

Frontem do klienta - Gregg 18:42
Wspominaliśmy wielokrotnie o wojnie jaką firmy fonograficzne wypowiedziały piratom, a w zasadzie wszystkim konsumentom. Ponieważ wojna trwa nadal nie może dziwić, że kupiona płyta nie chce grać w normalnym odtwarzaczu, lub niewidoczne gołym okiem uszkodzenie powoduje, że nadaje się do wyrzucenia. Żeby się nie powtarzać zachęcamy do lektury dwóch artykułów na ten temat: Uszkodzone płyty: jak koncerny fonograficzne walczą z piractwem oraz Rozmowa z Michałem Herde, prawnikiem z Federacji Konsumentów . Wnioski pozostawiamy czytelnikom. I nie chodzi tu o wnioski na temat poziomu tych artykułów.

<< Test: Sony DRU-510A | | BlindWrite v5.0.1.112 >>


Komentarze


Komentarze sa dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkownikow (jeżeli masz konto na forum wystarczy sie zalogowac). Jeżeli nie, zarejestruj się (rejestracja jest darmowa).
Nazwa użytkownika:
Hasło: