Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie,
w celu dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i
statystycznych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach
końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej
przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszych serwisów internetowych, bez zmiany ustawień
przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies
Jak podaje serwis The Inquirer, sieć restauracji McDonald's zamierza podpisać umowę z firmą Sony, dzięki której w zamian za reklamę serwisu Sony Connect "fast-foodowa" sieć będzie mogła oferować możliwość darmowego pobierania utworów z serwisu Sony. Nie wiadomo nic na temat tego, w jaki sposób ten "Mc-download" będzie działał, poza tym, że ma być dołączany do jedzenia i napojów serwowanych przez te restauracje.
Ciekawe, na jakie jeszcze pomysły marketingowe wpadną serwisy oferujące możliwość pobierania muzyki z Internetu. Być może już niedługo kierowcy podczas tankowania paliwa będą otrzymywać "gratisowe" kupony? Pożyjemy, zobaczymy...
MC Donald zmienia target - kiedy yly dzieci ale okazuje sie ze z dzieci az tak duzo sie nei zarobi, wiec teraz MCsmietnik skupia sie na mlodziezy. Stad juz minej kolorowe logo (biale na czarnym tle) etc.
A przeciez MC kocha dzieci... jakto - wiec ich jednak nie kocha! Dziecie sie rozplacza...! LOL!
Tipros
- 24 March 2004, 16:38:56
No to klientach Sony b?dzie mo?na pozna? kto zajada syfiate ?arcie ... HEHE