Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie,
w celu dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i
statystycznych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach
końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej
przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszych serwisów internetowych, bez zmiany ustawień
przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies
Wśród różnych pozycji mających na celu utrzymanie naszego systemu w stanie nieskazitelnie sterylnym znajduje się pozycja wyjątkowa. Zapraszamy na zakupy i do lektury.
HAHAHAHHAHAHA ... super, ale to nie jest osamotniony przyk?ad ... firma Soniadraga zajmuj?ca si? sprz?tem CARAUDIO ju? od dawna sprzedaje ksi??ki ... mo?na powiedzie?, jest wydawc? ;-) Tak?e teraz znw jest modne czytanie z papieru, a nie monitora ;-)
krzysiek1958
- 17 June 2004, 20:47:20
No. No. A kiedy otworz? warzywniak? Jab?ka ju? nie maj? w zasadzie robakw, ale przy sprzeda?y wi?zanej z kalafiorem??
BD
- 17 June 2004, 21:05:56
ech robicie sensacje. Wyborcza sprzedaje ksiazki za 10 zl i pewnie namowili Apexim zeby zasponsorowal jedna z pozycji. Firma sie zgodzila i napisala o tym na swojej stronie.
Nie ma w tym nic dziwnego
MacGyver
- 17 June 2004, 21:21:14
hmm ... firma produkj?ca program antywirusowy wprowadzi?a nowy produkt ... ksi??k?, ktra wogule, wcale nie jest zwiazana z "wirusami". Dla mnie to jednak BD troche dziwna sytuacja bo pierwszy raz spotykam si? z takim czym? w dziedzinie informatycznej ;)
Seth
- 17 June 2004, 21:52:08
p. Sell przewraca si? w grobie.
Yeti
- 17 June 2004, 22:41:54
Program antywirusowy delikatnie mwi?c niezbyt dobry to i za inn? dzia?alno?? trzeba si? zabra?, normalne.
blasfobias
- 18 June 2004, 00:46:19
Program jak wiele innych, ale za to ksi??ka ponadczasowa.
Maron_J
- 18 June 2004, 08:57:04
Ksiazka jest super ale gdy firma zajmujaca sie oprogramowaniem anty-wirusowym wydaje taka pozycje to moze nalezy spodziewac sie kilku ukrytych przepisow na unikanie dziwnych miejsc gdzie wirusy moga przebywac albo moze sposob na ich napisanie!?
Tipros
- 18 June 2004, 09:55:50
blasfobias z Twojej wypowiedzi mo?na wywnioskowa?, ?e albo si? na tym nie znasz, albo nie widzia?e? na oczy tego softu ... pozdrawiam.
BD
- 18 June 2004, 09:57:57
Toz to sposob na reklame. Wyobrazcie sobie, ze prowadzicie firme i przychodzi do was goraj z gory synaj i proponuje zeby zasponsorowac wydanie ksiazki ktora dolaczy sie do Gazety i bedzie sprzedawac w ogromnym nakladzie. <br />
<br />
Jezeli tylko wlasciciel firmy ma kase, mysli perspektywicznie to wchodzi w biznes z goralem. Wydaje ksiazke i robi sie glosno o nim. Poza tym pewnie w tej ksiazce sa jakies reklamy czy cos podobnego.
Biken
- 18 June 2004, 12:02:31
Na sprzedaz jablek to patent ma Apple dlatego warzywniak odpada, nawet ogryzki jak zmieniaj? to robi? to sami - kicha.
Swoj? drog? to Microsoft mo?e zaj?? si? grnictwem i wydobyciem pieskow preriowych.
Tipros
- 18 June 2004, 13:59:26
Biken popieram ... my?le, ?e Mercedes mo?e zaj?? si? exportem ksi??y na ksi??yc, wydobyciem rudy monitorowej z gr Ural oraz szerzeniem szczepie? przecim w?ciekli?nie komputerowej... A co do reklamy to wszystko znw si? sprowadza do pieni?dzy i na tym przyk?adzie bardzo dobrze wida?, ?e ju? nie wystarczy robi? swojego tylko trzeba robi? sco si? da bo jutro mo?e ju? firmy nie by? ...
deepone
- 18 June 2004, 17:21:24
Tipros ma raceje iz chyba blasfobias nie bardzo wie co mowi. Jakies 10 lat wstecz to nie znalem innego antywira niz mks i wtedy byl dla mnie najlepszy, a teraz tez jest rewelacyjny zwlaszcza iz wersja www tego antywira jest tez bardzo dobra. A ta ksiazka to nie bardzo wiadomo dlaczego wydaje mks, ale za cos trzeba zyc. Jakby wydawali ksiazki o wirusach to inna sprawa.
RiksajluZ
- 19 June 2004, 01:15:45
Obecne prawa rynku s? bardzo skomplikowane, je?eli jaka? firma chce si? rozwija? i co najwa?niejsze przetrwa? na rynku musi inwestowa? w r?ne ga??zie handlowe i promowa? si? wsz?dzie tam, gdzie tylko jest to mo?liwe. Dobra promocja mo?e naprawd? przynie?? wymierny sukces.