close

Informacja dotycząca plików cookies

Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, w celu dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszych serwisów internetowych, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies


Nowe artykuły:
Więcej...
Nowe recenzje: RSS
Więcej...
Najnowsze pliki: RSS
Więcej...
Nowe biosy: RSS
Więcej...

 

Rozne

Najnowsze testy

Artykuły



25 czerwca 2004

Napster walczy o rynek - 14:25
Po podpisaniu umowy o wzajemnej kampanii promocyjnej pomiędzy Napsterem a Dixons, brytyjskim molochem zajmującym się sprzedażą detaliczną sprzętu elektronicznego, Napster podpisał podobną umowę z Best Buy w Stanach Zjednoczonych.
1059387439.jpg
Best Buy dostanie akcje firmy Roxio warte bagatela 10 milionów USD, która to posiada Napstera.
Best Buy będzie w zamian prowadzić intensywną kampanie reklamowa i promocyjną, poprzez sprzedaż muzyki na swojej stronie na licencji Napstera, przez umieszczanie ulotek i plakatów w swoich sklepach, reklamy online i w telewizji.
Mówi się, że obecna wojna o dominacje na rynku muzyki cyfrowej rozstrzygnie się przez kampanie marketingowe i markę firmy, dlatego Napster ma w tym momencie duże szanse na wybicie się.

<< Magiczne 25% | | Nowa koalicja >>


Komentarze

Szafran - 25 June 2004, 14:48:11
kolejny gigant uwolniony ze smyczy... zobaczymy co z tej calej wojny wyjdzie

RiksajluZ - 26 June 2004, 13:58:21
pewnie co? dobrego ;)

Szafran - 26 June 2004, 14:16:38
miejmy taka nadzieje... bo nic wiecej jak nadzieja nam nie pozostaje...


Komentarze sa dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkownikow (jeżeli masz konto na forum wystarczy sie zalogowac). Jeżeli nie, zarejestruj się (rejestracja jest darmowa).
Nazwa użytkownika:
Hasło: