Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie,
w celu dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i
statystycznych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach
końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej
przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszych serwisów internetowych, bez zmiany ustawień
przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies
Po podpisaniu umowy o wzajemnej kampanii promocyjnej pomiędzy Napsterem a Dixons, brytyjskim molochem zajmującym się sprzedażą detaliczną sprzętu elektronicznego, Napster podpisał podobną umowę z Best Buy w Stanach Zjednoczonych.
Best Buy dostanie akcje firmy Roxio warte bagatela 10 milionów USD, która to posiada Napstera.
Best Buy będzie w zamian prowadzić intensywną kampanie reklamowa i promocyjną, poprzez sprzedaż muzyki na swojej stronie na licencji Napstera, przez umieszczanie ulotek i plakatów w swoich sklepach, reklamy online i w telewizji.
Mówi się, że obecna wojna o dominacje na rynku muzyki cyfrowej rozstrzygnie się przez kampanie marketingowe i markę firmy, dlatego Napster ma w tym momencie duże szanse na wybicie się.