Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie,
w celu dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i
statystycznych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach
końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej
przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszych serwisów internetowych, bez zmiany ustawień
przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies
Do naszej bazy biosów dołączyła aktualizacja firmware'u dla nagrywarki PX-712A. pochodzącej ze stajni Plextora. Nowa wersja biosu na pewno ucieszy posiadaczy tego modelu, gdyż poza dodaniem nowych nośników poprawiono również dostrzeżone błędy.
Plextor PX-712A - 1.05
zwiększono wydajność zapisu dla nośników DVD-R i DVD+R
usunięto błąd powodujący przerwanie kopiowania płyt w formacie CD-Extra przy korzystaniu z niektórych aplikacji
Plextor si? chocia? do b?edw przyznaj Bravo !
Nie to co ....
Szczota
- 31 August 2004, 23:35:48
Z tego co widze to plextor co chwile jakies bledy poprawia.... czyzby mial problemy z nagrywarkami??
BTW niektore modele plextora to sa OEM Nec'a
Darek_K
- 1 September 2004, 10:51:22
Ja tez uwazam ze dobrze robia piszac co naprawili a nie tylko: "dodano obsluge nowych nosnikow".....
ZbyPan.prv.pl
- 1 September 2004, 17:10:02
ja rwnierz popieram taka ?etelno?? i przyznanie si? do b??dw
joolo
- 1 September 2004, 23:25:15
Porwnaj sobie list? poprawek w Plextorze i innych, porwnywalnych nap?dw, Szczota.. kropka
telemaniak2002
- 2 September 2004, 20:03:43
Ludzie o czym wy tu rozmawiacie, Plextor jest jedn? z najlepszych nagrywarek na rynku obok Pioneera,SONIAKA,TDK i ?adna LG czy Lite'on tego nie zmieni.Czy kto? kiedy? widzia? b??dy po nagraniu nagrywark? Plextora temu "konia z rz?dem" bo ja na LG i Liteonie widzia?em.
telemaniak2002
- 2 September 2004, 20:05:16
@joolo
Zobacz sobie jeszcze raz komentarze w tym LG x16 bo tam troch? napisa?em o tym ?e Ci? popieram a poza tym oceni?em te pseudo nagrywarki.
telemaniak2002
- 2 September 2004, 20:05:23
@joolo
Zobacz sobie jeszcze raz komentarze w tym LG x16 bo tam troch? napisa?em o tym ?e Ci? popieram a poza tym oceni?em te pseudo nagrywarki.
telemaniak2002
- 2 September 2004, 20:07:16
@Szczota
Je?eli nie masz zielonego poj?cia co si? dzieje na rynku nagrywarek to nie zabieraj g?osu, bo widz? ?e na temat Plextora to Ty kompletnie nic nie wiesz.
richi
- 3 September 2004, 11:51:32
Rozgada?em si? dzisiaj. Sorry za to bo nie lubie strz?pi? j?zyka po pr?nicy. No ale nudz? si? dzi? w robocie wi?c jestem usprawiedliwiony. Poza tym to TeleManiek mnie do tego zmusi?. Ale facet jest niereformowalny. Jedyne kryterium oceny u niego to napis na obudowie. Gratulacje. Pam?tam w Audio test 10szt stacjonarnych DVD. 4 z nich oprate by?o o ten sam nap?d i t? sam? g?wn? cz??? elektroniki. By?o to wida? na zdj?ciach bebechw no i by?o opisywane przez autora testu. Pewne r?nice dotyczy?y dodatkowej p?ytki drukowanej, zasilacza no i oczywi?cie "najwa?niejszej" cz??ci tj. obudowy. Konkretnie to by?y to Panasonic, Onkio, Aiwa i NAD(ciekawe zestawienie NAD i Aiwa). Podstawowe elementy pochodzi?y oczywi?cie od Panasonica. Kto zgadnie ktry klocek by? najdro?szy :-)
audionigga
- 3 September 2004, 12:45:32
Najlepsza nagrywarka dvd na rynku jest plextor 712.
Mialem juz rozne i widzialem wiele innych.
Jakosc nagrania itp na plextorze jest praktycznie bezkonkurencyjna. Liteon umarl po ok 250 nagranych plytach dvd. WIelkosc bledow PI/PO byla tak wysoka, ze plyty sie nie wczytywaly nigdzie praktycznie. Teraz mam plextora 712 i jest niebo a ziemia. Bledy PI oscyluja w granicach 0-10 a nie jak na liteonie 100, 200 czy 500. Liteony modele SOH... oparte sa o napedy SONY, ktore tez maja straszna jakosc nagrania.
Co do nagrywarek CD to w 97 roku mialem yamahe 4x (do dzisiaj nagrywa, a nagrywala calymi dniami, bez przerwy). Mialem tez yamaha 20x a teraz F1. F1 wypalila grubo ponad 1000 plyt i dalej jest idealna. Jakosc nagrania jest o niebo lepsza niz na kazdej nowej LG/LITEON itp. Najlepszym przykladem jest pomiar programem albo test praktyczny. Na kompakcie marantz cd17KI, ktory nie czyta praktycznie plyt przegrywanych (LG, LITEON itp - plyty z tych nagrywarek sie nawet nie wczytuja), a jak sie wczytaja to nie mozna przeskakiwac po trackach. Z yamahy czy plextora jest jak oryginal. I to przy predkosci nagrania 44x/48x!! Nawet z funkcja GIGAREC (zageszczenia sciezek 1.2x z plyty 80 robi 96min) dalej plyty czyta sie perfekcyjnie. I to jest wlasnie dobra nagrywarka, a nie jakies gowniane liteony, ktore umieraja po duzej eksploatacji i maja od nowosci beznadziejna jakosc nagrania.
audionigga
- 3 September 2004, 12:51:21
Z nowym biosem 1.05 plextor 712 nie ma juz chyba zadnych wad. Bo z poprzednimi biosami jedynym minusem byla troche wyzsza ilosc bledow PI przy plytach DVD+RW niz przy normalnych +R/-R. Nie dosc, ze nagrywarka jest bezszelestna, idealnie wykonana, ma bardzo duzo funkcji, to jeszcze odczyt dvd jest 2x szybszy niz na liteonie prawie - od 5-16MB/s, gdzie liteon dochodzi 2-11MB/s. Jedyna wada plextorow jest slaba korekcja plyt dvd mocno porysowanych itp. W tej dziedzinie liteony sa chyba najlepsze. No ale w koncu nagrywarka ma idealnie nagrywac. A liteon tylko dobrze odczytuje zniszczone plyty.
audionigga
- 3 September 2004, 12:52:42
I najwazniejsza sprawa, o ktorej chyba nikt nie pamieta, to poza jakoscia nagrania, jest jeszcze trwalosc napedu. liteony lg i inne szroty maja plastikowe soczewki. Yamaha, plextor, niektore sanyo i pare innych maja szklane. Dlatego te napedy sa nie do zarzniecia.