Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie,
w celu dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i
statystycznych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach
końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej
przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszych serwisów internetowych, bez zmiany ustawień
przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies
Oddział firmy Philips zlokalizowany w Indiach, zwiększyła swój udział w rynku nośników DVD do 52% w roku 2004, a wszystko dzięki agresywnej polityce obniżania cen. Jest to bardzo dobry wynik biorąc pod uwagę jedynie 25% udział w rynku na rok 2003.
Dodatkową informacją jest wprowadzenie przez Philipsa w ubiegły poniedziałek nowej serii telewizorów plazmowych i LCD. Rozpoczęto również eksport większości modeli telewizorów Philipsa do Rosji, jak na razie nie podaje się żądnych statystyk sprzedaży.