Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie,
w celu dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i
statystycznych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach
końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej
przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszych serwisów internetowych, bez zmiany ustawień
przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies
Na prośbę Marcina Paczkowskiego - redaktora zaprzyjaźnionego z nami serwisu FrazPC publikujemy materiał ukazujący poziom kontaktu naszego rodzimego operatora z klientami - a raczej jego brak...
"Od dawna wiadomo, że poziom kontaktu z klientami naszego narodowego telekomu pozostawia wiele do życzenia. Nie wiedziałem jednak, że jest aż tak źle. Jako, że sam jestem abonentem ich usług, postanowiłem zapytać TP, czy istnieje coś w rodzaju programu lojalnościowego dla tzw. 'starych' klientów Neostrady+, czyli osób, którym kończy się aktualnie umowa na czas określony.
Napisałem w tym celu e-maila na widniejący na stronie WWW adres poczty elektronicznej przeznaczony do kontaktów z klientami. Po jednym dniu oczekiwania nie otrzymałem oczywiście żadnej odpowiedzi, więc wieczorem wysłałem moje zapytanie ponownie. Tym razem odpowiedź już nadeszła, ba - nawet na oba e-maile, ale szczerze mówiąc przeszła ona moje najśmielsze oczekiwania.
'Temat: Nie przeczytano: #2 Program lojalnosciowy?
Od: info@neostrada.pl
Data: 2005-05-13 12:24
Twoja wiadomość
Do: info@neostrada.pl
Temat: #2 Program lojalnosciowy?
Wysłano: 2005-05-12 18:03
usunięto w dniu 2005-05-13 12:23.
Reporting-UA: 00fr13020380; Microsoft Office Outlook, Build 11.0.6353
Final-Recipient: rfc822;info@neostrada.pl
Original-Message-ID: <42837E4B.4040709@frazpc.pl>
Disposition: manual-action/MDN-sent-automatically; deleted'
Szkoda, że nasz narodowy operator obchodzi się z nami w sposób, który przypomina standard obsługi klienta znany wielu osobom jeszcze z czasów, gdy telefon był dobrem luksusowym. Chyba czas się ocknąć. Czyżby prezesom firmy TP nie zależało na naszych pieniądzach? Na to wygląda."
Poniżej zrzut ekranu z klienta pocztowego:
Trzeba myslec pozytywnie. Prznajmiej jakas odpowiedz:D
ZARTUJE
terpilowski
- 16 May 2005, 12:21:24
przyjda czasy kiedy telepsa sie automatycznie "deleted"
nie trawie tych blaznow :)
Psychik_
- 16 May 2005, 12:22:57
Agresywny filtr anty-spamowy ?
malciak
- 16 May 2005, 13:07:29
Hehe, z powodzeniem mo?na si? by?o tego spodziewa?!!
Artik-pl
- 16 May 2005, 13:11:00
Szkoda gadac i pisac. Ubolewam tylko nad tym ze nikt z tym nie moze lub nie chce w naszym pieknym kraju nic zrobic.
kosmita
- 16 May 2005, 13:50:59
Przy takim abonamencie jak proponuje "telemonopol" to bardziej oplaca si? skorzysta? z oferty ktrego? z operatorw komrkowych. Teraz ceny polaczen s? coraz bardziej porwnywalne.
wujek
- 16 May 2005, 13:56:54
A do mnie zadzwonili jakies 2 tygodnie temu i zaproponowali zamiane Neo 1024 na 2048 z nizsza oplata abonamentowa. Oczywiscie umowa na 24 miechy ale i tak milo ze zadzwonili :)
sursoft
- 16 May 2005, 14:30:23
a co mieli nie dzwoni? - okreadj? Ci? w bia?y dzie?, przynajmniej po?ywk? dla studentw za 4,3 za godzine zrobili
Tipros
- 16 May 2005, 15:05:15
Mam ISDN. Sami mi zmieniaj? abonament, naliczaj? dziwne op?aty. Nie rozwi?zuj? reklamacji. Standard ... mam ich osobi?cie w d... ciekawe co mi zrobia jak zaniose 5 kg korespondencji z nimi do s?du jak mnie znw zaczn? straszy? ...
wujek
- 16 May 2005, 16:14:06
Niestety, okradaja wszystkich, takie lacza za takie ceny to paranoja. Ja jednak zbytniego wyboru nie mam, albo lacze z tepsy za duza kase z dobrym pingiem albo tansze z gownianym pingiem i czestymi awariami ;)
kilgur
- 16 May 2005, 16:21:30
banda zlodziei tam siedzi i ma wszystko w dupie Jak w NTL wziolem 1.5 mega i gdzies cos spierdzielili w zakladaniu konta, biedni anglicy wymiekaja przy poslkich nazwiskach i imionach :P, zadzwonilem do "serwisu konsumenta/kienta" za darmo i pan z obslugi krok po kroku mowil mi jak mam zalozyc konto. Trwalo to jakies 30 min i bez problemu. Raz lacze padlo, zadzwonilem i pan powiedzial ze awarie maja za jakias godzine bedzie i byl.
Edi
- 16 May 2005, 16:44:46
Infolinia nie lepsza. Kiedy? zada?em trudne (w ich mniemaniu) pytanie. Pani rozmawiaj?ca ze mn? nie sili?a si? na ?adn? odpowied?. Po prostu od?o?y?a s?uchawk?. Ot i ca?a TP SA :)
pietro_asp
- 16 May 2005, 16:53:38
fakt faktem maja wiekszosc rynku i zadnego powaznego rywala wiec po co maja walczyc o klijenta niby jak ten i tak nie ma alternatywy
Psychik_
- 16 May 2005, 17:09:42
@pietro_asp
W skali kraju moze i nie maja, ale jesli chodzi o rynki lokalne, to dostaja w d... Szczegolnie po tej podwyzce z VATem.
radonix
- 16 May 2005, 18:11:37
A ja przed chwil? si? wzruszy?em,............ jak przeczyta?em info n.t. 'Jak wykorzysta? 25 GB?' - oferowane oczywi?cie w taryfie 'neostrada tp opcja 1024'. Wiedzia?em zawsze, ?e - co jak co - ale na N I C H zawsze mo?emy LiCZY?...... :-)
korall
- 16 May 2005, 19:44:30
@edi.. w przypadku infolini jest masakra ... jak bramka sie im zwiesi niepytac sie technicznie bo i tak niebeda wiedZieli o co ci chodzi .. taksamo z dnsami :/ przesiadlem sie z neo na DSL 1Mbit .... polecam warto ... zupelnie inna obsluga ( tak jakby nie tepsa wzasadzie ) od lutego 2 awarie po max 5 min ( tel. i po sprawie ) w tym jedna o 1 w nocy w niedziele :] i dzial od dsla odpowiada na maile .. w przeciagu 10-20 min :]
sobrus
- 16 May 2005, 20:04:42
ja mam neo+ 128kbit. nie bede sie rozwodzic nad beznadziejnym wspolczynnikiem cena/jakosc ale musze przyznac ze przez rok uzytkowania moze RAZ byla jakas awaria (kilkuminutowa). Poza tym zawsze dziala na pelnej predkosci. Ale obsluga fatalna....w infolinii siedza osoby kompletnie nie znajace sie na rzeczy i wciskajace ciemnote. Jak im powiedziec "prosze pani..ja jestem studentem informatyki..." to dopiero przelaczaja do kogos znajacego sie na rzeczy (w moim przypadku zadzialalo!).
RafeQ
- 17 May 2005, 00:39:48
I bardzo dobrze ?e tak robi?! Sami sobie grb kopi? :) TPSA musi odej??, wi?c im w tym jak najbardziej pomagajmy :)
Ja tam jestem w Dialogu i ceni? sobi? t? firm?, bo naprawd? r?nica pomi?dzy BOKiem TPSA a BOKiem Telefonii Dialog to jak porwnywa? psa ?ajk? do Gagarina :) TPSA to pozosta?o?? dawnego PRL i niestety ca?e kierownictwo tej firmy nadal niezmienne :D
PS: Cena w dialogu za 2Mbit (2mbit/512kbit) wynosi 303z? (z vatem) nie ma tutaj ?adnych ?a?osnych limitw itp, ma si? swj w?asny niezmienny jeden numer publiczny IP, zero problemw, brak jakiego? debilnego logowania si? do sieci (wdzwanianie) i dodatkowo mas? fajnych us?ug zapewni?j?, dla tych co podpisali umow? na 12 miesi?cy zniszka - 247z?/m-c.
TO si? nazywa firma, tpsa to jaki? horror, ludzie gniew najlepiej okazywa? odchodzeniem od operatora, wi?c odchod?cie a doczekamy si? informacji w Wiadomo?ciach ?e TPSA og?asza bankructwo! :D Ja im tego ?ycz? z ca?ego serca!!!
Psychik_
- 17 May 2005, 01:27:39
w ICP jest 3000/512 za 169zl i tak to rzeczywiscie dziala!.
a jak widze NEO128, to szczerze wspolczuje ludziom, ktorzy nie maja wyboru.
ZeNeK
- 17 May 2005, 02:48:29
hmm calkiem szybko zdarzyli usunac te maile... ja bym stawial ze wczesniej niz po tygodniu im sie to nie uda... bleee
madmarian
- 18 May 2005, 06:43:46
Telekomunikacja to nie burdel, nie ka?dy klient musi by? zadowolony!
and2ree
- 18 May 2005, 08:48:01
a ja sie musze pochwalic... napisalem do & z formularza ze strony i na drugi dzien rano mialem odpowiedz. nie automatyczna tylko od prawdziwego pracownika. pytalem czy w usludze internet dsl musze uzywac ich modemu. w odpowiedzi dostalem krotka notke ze tak. i tyle. a moze ktos wie jak wydebic z & login+haslo. modem ktory daja automatycznie pobiera te dane z serwera. niestety inne modemy juz tego nie robia :(
@RafeQ
za bardzo sie podniecasz. w dialogu traktuja mnie identycznie jak &. od kilkunastu miesiecy usiluje zalozyc sobie dsl z dialogo i nic. cwoki wola zakladac pojedyncze linie na peryferiach miasta zamiast w centrum trzepac kase od firm.