Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie,
w celu dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i
statystycznych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach
końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej
przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszych serwisów internetowych, bez zmiany ustawień
przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies
Mała popularność iPodów w Korei Południowej -
10:21
Niedawno pisaliśmy o wielkim sukcesie sklepu iTunes Music Store w Japonii oraz o wielkiej popularności iPodów w tym kraju. Jednak, jak się przekonaliśmy, nie wszędzie gdzie się pojawią małe iPody, od razu stają się liderem rynku przenośnych odtwarzaczy muzycznych.
W Korei Południowej iPody Apple zyskały jak na razie 1.8% lokalnego rynku, nie robiąc nadziei na rychłą poprawę tak kiepskich wyników. Liderem tamtejszego rynku jest iRiver, posiadający 35% koreańskiego rynku, następnie Samsung z 14%, Cowon z 13%. Produkt Apple znajduje się dopiero na 13 miejscu długiej listy.
Większość konsumentów z Europy i Stanów Zjednoczonych wybiera iPody ze względu na popularność marki i styl samego odtwarzacza. Konsumenci z Południowej Korei mają jednak zupełnie odmienne gusta, kierując się przy wyborze osobistego sprzętu grającego jak największymi możliwościami konfiguracyjnymi, dodatkowymi funkcjami czy kolorami podświetlanego ekranu. Mała popularność iPodów wynika również z braku możliwości szybkiej zmiany baterii, funkcji nagrywania audio czy braku radia.
I maj? racj?. Praktycznie wszystko co pochodzi z USA charakteryzuje si? baaardzo nisk? jako?ci? wykonania , ale jest reklamowane - st?d popularno?? i opinia,?e Ipod jest "najlepszy". Jak ju? pisa?em kiedy? - to bajer jak wi?kszo?? telefonw Nokia ( nie wszystkich ) - wymienne obudowy, ?wiec?ce bajery, minimum mo?liwo?ci konfiguracyjnych i reszta niczym nie odbiegaj?ca od ?redniej w klasie. Od tego rozleklamowanego kawa?ku plastiku wol? Mpio za po?ow? ceny - tu przynajmniej wiem za co p?ac?.