Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie,
w celu dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i
statystycznych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach
końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej
przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszych serwisów internetowych, bez zmiany ustawień
przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies
Największy koreański producent elektroniki użytkowej, Samsung Electronics, chce wejść i przejąć część rynku odtwarzaczy MP3, poprzez opracowanie softwareowego odtwarzacza i internetowego sklepu muzycznego, który zasadami i ofertą przypominałby iTunes Music Store firmy Apple.
Widząc olbrzymi sukces iPodów i iTunes, nie trudno ulec pokusie i wziąć udział w wyścigu o globalnego konsumenta. Samsung, chce wprowadzić swoje produkty na rynek chiński i południowo azjatycki, gdzie iTunes nie zawitał jak dotąd.
Jeśli chodzi o rynek globalny, to Samsung nie ma się jednak, czym pochwalić. Sprzedaż przenośnych odtwarzaczy MP3 marki Yepp, wyniosła w zeszłym roku ponad 1.7 miliona sztuk. Jest to, oczywiście niewielka liczba w porównaniu do wyników Apple.
Czekamy na lepszy model.
A przy okazji, mwimy "wzi?? udzia?", a nie "wzi??? udzia?" :))
pietro_asp
- 31 October 2005, 20:41:18
Troche pozno chyba, ale w sumie rynek sie rozwija i zobaczymy.... Moim zdaniem yeppy nie sa najlepsze, wiec chyba musza cos lepszego wymyslec, jesli naprawde chca zaistniec.
doli
- 2 November 2005, 01:15:37
Samsung to niech sie lepiej wezmie porzadnie do roboty, a nie mysli o nowym rynku. Poki co to trzy razy wymienialem monitory LCD Samsunga. Pierwsz chodzil 3 dni, drugi 2, a trzeci 2 godziny. Ciekaw jestem ile wytrzyma nastepny ;)
Jarson
- 26 October 2006, 02:42:33
Ale pami?ci to oni produkuj? jak ta lala... Co do tego to nie ma w?tpliwo?ci