close

Informacja dotycząca plików cookies

Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, w celu dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszych serwisów internetowych, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies


Nowe artykuły:
Więcej...
Nowe recenzje: RSS
Więcej...
Najnowsze pliki: RSS
Więcej...
Nowe biosy: RSS
Więcej...

 

Rozne

Najnowsze testy

Artykuły



07 czerwca 2006

Devil360 - pierwszy modchip do Xboxa 360

Maciej Ciepliński 11:18
Jak się można było spodziewać, zapowiedziane kilka tygodni temu otwarcie strony www.devil360.com, ujawniło trwające prace na pierwszym modchipem dla nowej konsoli Microsoftu. Chip nie będzie wymagał flashowania firmware’u napędu DVD 360-tki. Producenci Diabła początkowo planowali wypuścić swoje dzieło szatańskim dniu (6.6.06), jednakże wciąż trwają prace nad udoskonaleniem chipa w zakresie:
  • zabezpieczenia go przed wszelkimi update’ami ze strony MS
  • umożliwienia programowania go z poziomu PC
  • uruchamiania niepodpisanego kodu (homebrew!)
  • zamiany twardego dysku na inny dowolny, zarówno ze złączem IDE, jak i Serial ATA.

W związku z wcześniejszymi plotkami związanymi z rzekomym powstaniem modchipa o nazwie ICE, ekipa odpowiedzialna za Devila prześle prototypowe egzemplarze do kilku osób odpowiedzialnych za najważniejsze scenowe serwisy.
Miejmy nadzieję, że jeden z nich trafi do nas ;)


Źródło: devil360.com
<< LaunchELF v3.75 | | Update dasha 360-tki >>


Komentarze

Berion - 7 June 2006, 12:36:50
Czas najwy?szy. Oby nie by?y to tylko czcze przechwa?ki i historia z "Ice chipem".

loki7777 - 7 June 2006, 13:30:54
sorki ale ja wole fw niz chipa, bo gwarancje i tak sie traci, a zmiane firmware' jest trudniej wyczuc niz chipa:)

Berion - 7 June 2006, 14:01:37
Hmm... ale obecny monta? dualbiosu nie jest taki banalny i podobnie jak modchip wymaga lutowania kabli itp. (w ko?cu do czego? trzeba pod??czy?, ?eby przeflashowa?) tym bardziej, ?e MS zala? "glutem" ca?? ko??. Ponadto na duabiosienie odpalisz homebrew (przynajmniej narazie). Modchipy tak czy siak na pewno te? b?d? flashowalne na wypadek update'u softu MS. Kto wie? Mo?e gry wkrtce b?d? wymaga?y takich zabiegw (co? na zasadzie PSP).

cerber1978 - 7 June 2006, 14:57:29
Zawsze sie znajdzie jakies "antidotum" na zabrzpieczenia. Szceglnie z?amanie zabezpieczen M$ staje sie punktem honoru :-)

Z gorniczym pozdrowieniem MS.

Berion - 7 June 2006, 15:56:36
"W pewnych kr?gach" to jest sport :>

PS: pope?ni?em literwk?, za co przepraszam:
"NIE odpalisz homebrew"

loki7777 - 7 June 2006, 17:42:14
chodzilo mi o flashowanie napedu, a nie dual bios. w tym 1 przypadku nie trzeba nic lutowac, tylko wyjac naped i sflashowac za pomoca kompa

Berion - 7 June 2006, 18:20:14
To tak, ale nie wiadomo jak d?ugo b?dzie mo?na gra? na live, wi?c dobrze by?oby mie? duala.

HoMisiek - 9 June 2006, 12:06:02
hmm widze, ze panowie od diabelka ostro sie wzieli do roboty :) ciekawe czym MS odpowie.

chris996 - 11 June 2006, 02:21:02
Modchip dla xboxa 360?? A to dopiero niespodzianka. Na to zapewne wiele osb czeka?o :)


Komentarze sa dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkownikow (jeżeli masz konto na forum wystarczy sie zalogowac). Jeżeli nie, zarejestruj się (rejestracja jest darmowa).
Nazwa użytkownika:
Hasło: