Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie,
w celu dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i
statystycznych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach
końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej
przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszych serwisów internetowych, bez zmiany ustawień
przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies
LG na rynkach azjatyckich odnosi sukcesy ze swoim telefonem KG800 zwanym, ze względu na wygląd, „Chocolate phone” - czekoladowym telefonem. Samsung wypuścił model E-900, który natychmiast zyskał miano „Dark chocolate” - ciemnej czekolady. Telefony wyglądają bardzo podobnie.
LG przedwczoraj oskarżyło Samsunga o skopiowanie swoich pomysłów designerskich. Dodatkowym cierniem dla LG jest ostre konkurowanie cenowe rozpoczęte przez Samsunga w Europie. E-900 jest w Korei droższy od „czekoladowego oryginału” o 200$, ale już w Europie tańszy o 20€.
W dodatku to nie pierwsze takie oskarżenia pod adresem Samsunga – w styczniu New York Times zarzucał Samsungowi kopiowanie designu Motoroli RAZR w swoim modelu „The Blade”.
Takie rozgrywki między koncernami nie świadczą o nich dobrze w oczach klientów, ale dają jedną pozytywną rzecz – ciągłe unowocześnianie modeli przy jednoczesnej obniżce cen.