Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie,
w celu dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i
statystycznych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach
końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej
przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszych serwisów internetowych, bez zmiany ustawień
przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies
Największym światowym sklepem z muzyką jest iTunes. Jak na razie nikt nie był w stanie zagrozić jego pozycji, choć wielu miało takie nadzieje, lub przynajmniej tak twierdzili. Kolejną próbę podejmuje SanDisk, we współpracy z Best Buy i RealNetworks.
Best Buy jest siecią sklepów z elektroniką mającym znaczącą pozycję na rynku USA. RealNetworks jest znany wszystkim internautom z Real Playera, jednak w tym przypadku ma być dostawcą usługi sklepu internetowego. Jego oprogramowanie jest już wykorzystywane przez Best Buy.
SanDisk ma zaś przygotować linię odtwarzaczy Sansa e200R Rhapsody, które będą mogły korzystać z usługi Best Buy Digital Music Store. Równoczesną premierę nowych odtwarzaczy i sklepu zapowiedziano na 15 października.
Ceny za utwór mają kształtować się na identycznym z iTunes poziomie, czyli 99 centów za piosenkę. Subskrypcje mają kosztować już od 14,99$ miesięcznie. Odtwarzacze zaś od 139,99$ za model 2GB do 249,99$ za 8GB.