close

Informacja dotycząca plików cookies

Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, w celu dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszych serwisów internetowych, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies


Nowe artykuły:
Więcej...
Nowe recenzje: RSS
Więcej...
Najnowsze pliki: RSS
Więcej...
Nowe biosy: RSS
Więcej...

 

Rozne

Najnowsze testy

Artykuły



18 grudnia 2006

Sposób na obejście zabezpieczeń Nintendo Wii

Maciej Ciepliński 20:27
Na kolejnej konsoli nowej generacji udało się uruchomić oprogramowanie homebrew bez konieczności modyfikacji sprzętu powodującej utratę gwarancji. Niedawno pisaliśmy o możliwości uruchomienia emulatorów starszych konsol na PlayStation 3 po zainstalowaniu Linuksa. O ile w przypadku PS3 wykorzystano istniejące już wcześniej emulatory stworzone pod Linuksa, to dla zabezpieczeń Wii niebezpieczny okazał się program Action Replay for Gamecube (warto przypomnieć, że Wii obsługuje także nośniki i soft przeznaczony dla GC). Poza tym programem należy zaopatrzyć się w dowolną kartę SD oraz czytnik tychże kart. Ponadto trzeba pobrać plik o nazwie SDLoad, który na kartę wrzucimy. Cała procedura jest banalna jak na tak krótki żywot konsoli: po uruchomieniu Wii i Action Replay'a wpisujemy określony kod (tylko za pierwszym razem - później wystarczy już tylko wybrać go z listy), który pozwoli na uruchomienie naszego loadera. W tym miejscu pozostaje nam już tylko wybór dowolnego programu w formacie .dol.

Źródło: dcemu.co.uk
<< Więcej o Verbatim Archival Grade | | Aktualizacja AnyDVD >>


Komentarze

Berion - 18 December 2006, 20:57:17
Zawsze co?, nawet je?li tylko homebrew dla GC ;)

Jarson - 18 December 2006, 21:21:43
He he, i jacy pomys?owi s? ci ludzie? :) Ju? nie mwi? o stworzeniu takiego pliku jak SDLoad, ale o tym, ?e zanim kto? pomy?la?, ?eby go stworzy? to musia? wszystko obmy?li? teoretycznie, a mg? to zrobi? tylko ze ?wietn? znajomo?ci? konsoli - zawsze by?em pod wra?eniem takich ludzi...

emcepl - 18 December 2006, 21:34:08
Zobaczcie w ?rdle newsa wielko?? kodu, ktry nale?y wpisa? :D

Poke - 18 December 2006, 22:36:03
Nintendo moze miec powazny problem. A sprawa jest genialna - uklony dla takich ludzi - trzeba miec olbrzymia wiedze.

Seth - 18 December 2006, 23:11:55
ActionReplay
Mmmmmm....Amiga....wspomnienia ..... :)

Jarson - 19 December 2006, 00:36:53
Kurrde, a nie ma opcji kopiuj/wklej? :) Mo?na zrobi? oddzielne zawody - kto szybciej wklepie takie kodzisko...

marek_haj - 19 December 2006, 09:38:46
szybko sie uporali -.... pewnie NN sie nie postaralo za bardzo.


Komentarze sa dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkownikow (jeżeli masz konto na forum wystarczy sie zalogowac). Jeżeli nie, zarejestruj się (rejestracja jest darmowa).
Nazwa użytkownika:
Hasło: