Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie,
w celu dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i
statystycznych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach
końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej
przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszych serwisów internetowych, bez zmiany ustawień
przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies
Serwis Variety poinformował, iż w zeszłym roku serwis Microsoftu (Video Marketplace) przeznaczony wyłącznie dla posiadaczy konsoli Xbox 360, a oferujący pobranie filmów w standardowej i wysokiej rozdzielczości cieszył się większym zainteresowaniem w USA niż odpowiednik firmy Amazon (Unbox). Na niekorzyść giganta z Redmond działa fakt, iż w Stanach Zjednoczonych sprzedano zaledwie 4 mln egzemplarzy Xboksa 360. Tymczasem klientem Unbox Amazonu może zostać każdy posiadacz komputera.
Wskazuje się dwie przyczyny tej niespodzianki. Po pierwsze, konsumenci szukają prostego sposobu na obejrzenie pobranych filmów na swoim telewizorze. Po drugie, osoby posiadające HDTV szukają treści w wysokiej rozdzielczości (gry, filmy). Microsoft wraz ze swoją konsolą spełnia oba wymagania.
Co ciekawe, często o sukcesie filmu w e-Dystrybucji decyduje fakt, iż jest on dostępny w wysokiej rozdzielczości. Należy wskazać takie filmy jak "The Perfect Storm", "Unforgiven" czy "Swordfish", które radzą sobie lepiej niż można by przypuszczać. Jedynym racjonalnym wytłumaczeniem wysokich pozycji tych tytułów w rankingach pobrań jest ich dostępność w wysokiej rozdzielczości.
No ja si? nie dziwi?, ?e wol? filmy w HD, sam rok temu ?ci?ga?em gigowe dema par? godzin (mia?em jeszcze wwczas takie sobie ??cze) po to tylko, ?eby zobaczy? minutowy start rakiety NASA i to w dodatku z d?wi?kiem mono... Dopiero po jakim? czasie cz?owiek przestaje cieszy? si? nowink? i zaczyna grymasi?...