Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie,
w celu dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i
statystycznych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach
końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej
przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszych serwisów internetowych, bez zmiany ustawień
przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies
Verbatim zaprezentował nowy schemat pakowania swoich produktów. Różne rodzaje nośników oznaczone będą systemem kolorów w celu łatwiejszej identyfikacji przez użytkownika.
Zmiany dotyczą wszystkich produktów wyprodukowanych od lipca i obowiązują na całym świecie. Wyjeżdżając za granicę nie będziemy musieli się martwić znajomością języka przy zakupie nośnika, jeżeli będziemy pamiętali kolor opakowania. W załączeniu wzory nowych opakowań.
no naprawde, trzeba miec konkretne problemy by nie umiec przeczytac ozaczen w innych jezykach skoro wszedzie sa takie same :D pozatym gorzej jaks jest daltonista :P
nimal
- 8 July 2007, 10:41:48
Pumba - a o inych alfabetach pomyslales? jezyki arabskie, chinski, japonski, chocby grecki, jezyki kozystajace z cyrylicy...
inna sprawa ze po prostu firmy zwykle dodaja napis ang i/lub logo danej technologii
Pumba2000
- 8 July 2007, 13:06:13
oznaczenie to oznaczenie ... tak samo jak sie nie tlumaczy oznaczen miedzy narodowych na wlasne "jezyki" :)
Pumba2000
- 8 July 2007, 13:07:04
pozatym to bardziej jest chwyt marketingowy - jak zawsze - niz pomoc :P
nimal
- 8 July 2007, 23:31:26
w 80% przypadkow bedzie tak jak piszesz
trudno pomylic HD DVD z Blu-Ray czy CD z DVD nawet w chinach
ale karty pamieci, tonery, papiery (tak tak - Verbatim robi tez takie rzeczy ;) )... szczegolnie biorac pod uwage, ze wiekszosc uzytkownikow nie zna sie na tym i nie ma bladego pojecia czym sie rozni MMC od SD i czy ich aparat zapisuje na CF czy moze na jakims innym TLS (Trzy Literowy Skrot ;) )
wystarczy wyjechac za granice i sprobowac kupic w sklepie cos, co kupujesz na codzien u siebie - inne opakowania tych samych produktow i zakupy trwaja kilka razy dluzej ;)
wiec generalnie zgadzam sie - chwyt marketingowy
ale w pelni popieram i mam nadzieje, ze inne firmy, nie tylko komputerowe, pojda tym torem (ujednolicanie opakowan)
robdvd
- 11 July 2007, 22:27:41
Opakowania s? ?adne i przede wszystkim czytelne.
Z uzasadnieniem troch? przesadzono :)
Opakowania produktw Verbatim b?d? ujednolicone na wszystkich rynkach, oprcz Japonii, gdzie dalej pozostan? pod mark? Mitsubishi.