Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie,
w celu dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i
statystycznych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach
końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej
przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszych serwisów internetowych, bez zmiany ustawień
przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies
Hideo Kojima, powszechnie znany fanom twórca gier (takie tytuły, jak Metal Gear, Snatcher, Zone of Enders, Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty) poinformował, iż jego zespół był zmuszony skompresować część elementów swego nowego dzieła Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriot, by gra zmieściła się na nośnik Blu-ray (50GB)!
Z powodu braku miejsca na płycie gra, której ogólnoświatowa premiera zapowiedziana została na 12 czerwca 2008, zostanie wydana w różnych wersjach, z odmiennymi ścieżkami językowymi - mimo dokonanych prac nad kompresją, wszystkie opracowane ścieżki nie zmieściłyby się na płycie.
[JJ]
ech a moj pierwszy hd main 6.3 GB :) coz czasy duzych objetosci wracaja ... dla ciekawosci obecnie age of conan zajmuje 6 GB downloadu 29 GB na hdd ....
Powdell
- 5 March 2008, 09:35:55
Wczoraj czyta?em ?e wina le?y po stronie nap?du blu- ray z pr?dko?cia odczytu x2 i aby zachowa? p?ynno?? w grze to co jakis czas powtarzali na p?ycie te same dane i niby przez to brakuje m-ca na p?ycie.Tylko nie mog? znale?d? gdzie to by?o.
marek_haj
- 5 March 2008, 10:17:08
na onecie o tym trabili ...
Sslaus
- 5 March 2008, 12:01:46
6.3gb... moj pierwszy hdd mial 20mb....
swoja drog? to az niewiarygodne co moze tyle miejsca zajmowac...
zbynia
- 5 March 2008, 14:00:30
no ta zaczelo sie - znow gamonie nie potrafia zoptymalizowac gry i wala wszystko jak leci
marek_haj
- 5 March 2008, 14:35:40
nie kolego ... problem z czytnikiem ktory nie nadarza z odczytem danych rozsianych po dysku wiec co zrobili: ano kopjuja te same dane w rozne miejsca daysku zeby przyspieszyc odczyt. Sprytne ale praktycznie 70% pojemnosci to powtorki dialogow, filmow itp. Dopiero jak wrzuca czytniki x6 czy cos szybszego bedzie mozna mowic o pojemnosci. Na razie PS3 ma denny czytnik. Ot i cala tajemnica.
demek
- 5 March 2008, 14:58:50
gdyby potrafili zoptymalizowac to by problemu nie bylo
zbynia ma racje
Belisarius
- 5 March 2008, 20:23:50
rozwi?zanie - zrobienie wersji dwup?ytowej. Chocia? 100 GB na gr? - hmmmm???
highscreen
- 6 March 2008, 06:40:58
A mo?e tu nie chodzi o brak miejsca ,tylko wymuszenie kupna nap?du BD :) Zadzwonie do tej firmy i zaproponuje zeby gr? umie?cili na HDD np. 160GB wraz z kieszeni? USB:):) b?dzie taniej i zostanie jeszcze troch? miejsca :):)
Szczota
- 7 March 2008, 13:38:15
Prawda jest taka ze jak sie prawie wszystkie dane dubluje to nie wazne miejsca ile bedzie na plycie to i tak braknie :) jakos gierki na plytkach DVD w X-Box sie mieszcza ledwo ale mieszcza juz nie wspominajac o PC ale tutaj to mozna mocno skompresowac dane :)
demek
- 7 March 2008, 17:15:33
bo tam jest optymalizacja
w ps3 jest poki co jak w pc "niech sie hardware meczy"
Nailgun
- 22 March 2008, 14:54:16
LOL, niezly chwyt marketingowy... ledwo ktora gra zajmuje 30gb, a co dopiero pelny blu-ray!