close

Informacja dotycząca plików cookies

Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, w celu dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszych serwisów internetowych, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies


Nowe artykuły:
Więcej...
Nowe recenzje: RSS
Więcej...
Najnowsze pliki: RSS
Więcej...
Nowe biosy: RSS
Więcej...

 

Rozne

Najnowsze testy

Artykuły



19 marca 2008

TK: GF 9800 GX2 2x 512 MB od Galaxy - TEST NA ŻYWO!

Tomek Niechaj 08:03
Ameryki nie odkryjemy, jeśli powiemy, że technika nie nadąża za potrzebami / wymaganiami użytkowników. Wynikiem tego są 2 oraz 4-rdzeniowe procesory jak i podwójne karty graficzne czy konfiguracje składające się z dwóch (i więcej!) osobnych grafik. Dzieje się tak, gdyż producenci sprzętu nie są w stanie zaproponować jednordzeniowego układu, który zaspokajałby dzisiejsze potrzeby aplikacji czy gier, takich jak choćby Crysis. nVidia GF 9800 GX2 jest kolejnym już przykładem na to, że jak czegoś się już nie da przyspieszyć, to trzeba to podwoić. Nie tak dawno premierę swoją miał Radeon HD 3870 X2, który prezentuje identyczne podejście do tego tematu. Wydajność tego Radeona to mocno dyskusyjna kwestia i bardzo dużo zależy nie tylko od tego, o jakiej grze mówimy, ale nawet od tego czy mówimy o teście w danym tytule, czy o rzeczywistej grze. Ba! Poważne różnice dotyczą nawet różnych lokalizacji w obrębie danej gry. Czy najnowsze dziecko nVidii jest wolne od tych wszystkich problemów wydajnościowych? Czy tym razem podwójna karta będzie oferowała rzeczywiście dwa razy wyższą wydajność ZAWSZE, czy tylko momentami? Czas to sprawdzić! Zapraszamy do recenzji!. TimeShift - czas na strażnika czasu?
Podróże w czasie i przestrzeni to motyw już dość mocno "oklepany" jeśli chodzi o filmy. W przypadku gier być może nie ma tak wiele tytułów jednak większość użytkowników z pewnością zna co najmniej kilka produkcji, gdzie manipulacje czasem są integralnym elementem rozgrywki. Ot, choćby dość leciwy już Max Payne i F.E.A.R. gdzie mieliśmy efekt bullet-time czy też Prince of Persia (od Piasków czasu po Dwa Trony) gdzie dodatkowo mogliśmy cofać czas w razie przypadkowej śmierci bohatera. Wyobraźmy sobie teraz, że dostajemy do ręki grę gdzie do dyspozycji mamy możliwość zwolnienia, cofnięcia oraz zatrzymania czasu a wszystko to okraszone będzie nienajgorszą oprawą graficzną i dźwiękową. Czy TimeShift to mieszanka podnosząca nam poziom adrenaliny i dająca ogrom satysfakcji czy też to tylko zwykły shooter z zabawą czasem w tle? Mamy nadzieję, że poniższa recenzja odpowie na te i inne pytania. Zapraszamy!
Zapraszamy do recenzji!.
<< Rimage Everest 600 – nowe możliwości w nadrukach płyt | | Nowe mini-moduły flash SATA od Transcenda >>


Komentarze

highscreen - 19 March 2008, 10:25:05
zatanawiam sie nad cen? tej grafiki , mozliwe ?e b?dzie dro?sza od konsoli PS3
wi?c jaki jest sens kupowania co kilka miesi?cy nowej grafiki :)
Produce?ci gier mogliby zej?? ju? na ziemie:)

highscreen - 19 March 2008, 10:35:57
Chcia?em jeszcze doda? do poprzedniego postu ,?e producentom konsol ,jak najbardziej odpowiada taka sytuacja ,gry na PC ,coraz gorzej sie sprzedaja ,i to nie jest moja opinia , kto? juz krytykowa? mnie za to ,?e w pewnym artykule napisa?em posta , " niemcy potrafi? liczy? i coraz ch?tniej si?gaj? po konsole"

houston - 19 March 2008, 13:18:01
a jakie zapotrzebowanie na zasilacz zeby to monstrum nakarmic ?? 5 KVA ?? moze zaczna sprzedawac zasilacze na 420V zebym mogl podlaczyc na sile bo na prad 1-o fazowy to sie nie wydoli finansowo :) to jeszcze troche zamiast pc'ta do gier lepiej kupic konsole i miec "swiety spokoj tam sprzet jest nzacznie wydajniejszy i nie wymaga az takiej ilosci dostarczenia pradu do pc'ta :)

Jarson - 19 March 2008, 22:44:00
Jedno gniazdo 6-pinowe i jedno 4-pinowe - plus oczywi?cie to, co dostarcza PCI-E - no to ju? niema?o :) Cena? W Polsce mo?na t? kart? kupi? za 2000z?. I tu pojawia si? pytanie - czy nie lepiej kupi? dwie karty 8800GTS, z pami?ci? 512MB, co daje nam praktycznie to samo? W dodatku na razie producenci nie mog? podkr?ca? modeli 9800 GX2, a 8800GTS jak najbardziej... A jeszcze mo?na za niewiele wi?cej kupi? dwie podkr?cone karty 8800GTS po 1024MB ka?dy, co rozwi?zuje kwesti? niedoboru pami?ci, wykazan? przez testy...

Tipros - 20 March 2008, 05:26:55
Jeszcze troche minie nim wszyscy zapale?cy gier komputerowych zobacz?, ?e takie wynalazki bardzo szybko trac? na cenie i wtedy kupowanie nowinek zacznie zdecydowanie spada?. Wtedy sprzeda? wy?rubowanych gier te? troch? spadnie. Pewnie zajmie to du?o czasu, ale mam nadzieje, ?e w ko?cu nast?pi. Podobna sytuacja by?a na rynku TV. Ludzio kupowali TV wydaj?c niebotyczne sumy, a teraz sprawa si? bardzo uspokoi?a.

blank2 - 20 March 2008, 09:38:04
Jaka by grafika nie byla i procesor to i tak nie nad??a to wszystko za nieudolno?cia programistow. To nie sprzet jest za s?aby tylko niedouczeni programisci.

blank2 - 20 March 2008, 09:51:50
Dodam jeszcze ze kazden dzieciak podnieca sie jaka to on ma super grafike i ile klatek mu wyciaga w quake dopuki nie pojdzie do innego dzieciaka ktory ma duzy telewizor i konsole sprzed 2-3 lat za 400z? z dowolna gra ktora mimo ze w 25 czy 30 klatkach chodzi setki razy plynniej niz na jego wypasionym sprzecie za kilka tysiecy : ). Pozdrawiam wszystkich kupujacych karty za 2 tysiace po to tylko by pograc w nowa strzelanke ktora od poprzedniej rozni sie tylko tym ze jest deko ladniejsza i duzo bardziej skacze. Wiem wiem to sa tacy audiofile PC.

Tipros - 20 March 2008, 11:50:45
Z przekombinowanym, oci??a?ym i zasobnym w b??dy kodem mamy do czynienia praktycznie w ka?dej ga??zi oprogramowania. Gry, systemy operacyjne czy te? aplikacje dowolnego typu. Co do gier to nie wiem jaki tytu? jest ksi?ciem po?erania zasobw, aczkolwiek co do systemw i aplikacji to dla mnie mistrzostwo osi?gaj? Windows Vista i Photoshop w najnowszych wydaniach ... W sumie nie mam najmniejszego poj?cia o pisaniu tak zaawansowanych aplikacji, aczkolwiek co? musi by? nie tak je?li mo?liwo?ci zwi?kszaj? si? o kilka procent, a wydajno?? spada o kilkadziesi?t. Wiem, ?e nale?y nap?dzi? rynek kupowaqnia coraz to mocniejszego sprz?tu, ale czy trzeba przy tym popada? w tak wielk? przesad? ? Je?li wszystko ma tak wygl?da? to ??dna krwi kasta firm komputerowych zabije nasz? gospodark? szybciej ni? wojna atomowa ludzko??. Kiedy? ostoja wydajno?ci by? Apple, lecz in on upad? po rozpocz?ciu wsp?pracy z Intel'em itp ... Sodoma i Gomora.


Komentarze sa dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkownikow (jeżeli masz konto na forum wystarczy sie zalogowac). Jeżeli nie, zarejestruj się (rejestracja jest darmowa).
Nazwa użytkownika:
Hasło: