close

Informacja dotycząca plików cookies

Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, w celu dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszych serwisów internetowych, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies


Nowe artykuły:
Więcej...
Nowe recenzje: RSS
Więcej...
Najnowsze pliki: RSS
Więcej...
Nowe biosy: RSS
Więcej...

 

Rozne

Najnowsze testy

Artykuły



28 lipca 2008

Amerykańscy sprzedawcy rekomendują LCD

Jan Jarosz 14:05
J.D. Power and Associates - międzynarodowa agencja badań marketingowych zaprezentowała ostatnio ciekawe wyniki badania rynku amerykańskiego. Wynika z nich, że w proporcjach 3 do 1 amerykańscy sprzedawcy rekomendują LCD klientom szukającym telewizora o ekranie przekraczającym przekątną 40 cali.




Dane zostały zebrane przez 2.000 ankieterów, którzy udając zwykłych klientów odwiedzali amerykańskie sklepy w przeciągu ostatniego półrocza, badając zarówno wiedzę, jak i rekomendacje sprzedawców. Wygląda na to, że w dalszym ciągu wielu z nich wierzy, iż takie przypadłości ekranów plazmowych jak "wypalanie się" wciąż mają miejsce, mimo dużego postępu w tej dziedzinie odnotowanego w ostatnich latach. Faktycznie - 37% sprzedawców twierdziło, że ekrany plazmowe "wypalają się", zaś 38%, że ekrany LCD mają większą trwałość niż plazmowe.





Zanotowano jednak również, że proporcje rekomendacji powoli się zmieniają - w pierwszym kwartale 2008 roku plazmę rekomendowano w 17% przypadków, w drugim kwartale już na poziomie 23%. Jeśli chodzi o rekomendowane marki, w przypadku TV plazmowych prym wiódł Panasonic (37%), następnie Samsung (14%) i Pioneer (12%). W sektorze LCD górował Samsung (35%), przed Sony (28%) i Vizio (7%).


Źródło: MarketNews
<< Nowy duplikator Primery | | FIC zamyka fabrykę podzespołów w Czechach >>


Komentarze

Biken - 29 July 2008, 15:47:47
Niestety wi?kszo?? plazm na rynku nie obs?uguje jeszcze FullHD przez co s? w tyle. Z tym wypalaniem to po cz??ci prawda bo by?o tak na pocz?tku gdy plazma kosztowa?a jakie? 30-40 ty?. Teraz jest to porwnywalnie.

zbynia - 29 July 2008, 20:02:52
wciaz jest wypalanie - tylko sciemniaja bo obraz sie przesuwa co jakis czas o piksel w te lub drugie strone
pozatym wiecej zre pradu i wciaz sobie z tym nie poradzili - taka technologia
lcd duzo tansze w produkcji

no ale co sie dziwic jak sa takie kwiatki jak 1024x768 w 16:9....i sie pisze ze to super plazma..nie dziekuje


Komentarze sa dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkownikow (jeżeli masz konto na forum wystarczy sie zalogowac). Jeżeli nie, zarejestruj się (rejestracja jest darmowa).
Nazwa użytkownika:
Hasło: