Tuż przed weekendem znany producent i wydawca gier, NAMCO Bandai Games, poinformował o wynikach sprzedaży ostatniej odsłony ich znanej serii bijatyk pod tytułem Soulcalibur. W ciągu pierwszego tygodnia od momentu pojawienia się w sklepach, gra znalazła dwa miliony nabywców wśród posiadaczy konsol Xbox 360 i PlayStation 3.
Wyniki dotyczą wersji PAL.
Jak zaznaczają producenci i gracze, czwarta część Soulcalibura wprowadza zupełnie nowe spojrzenie na gatunek bijatyk, wprowadzając serię w erę obrazu HighDefinition bez jakichkolwiek kompromisów, które były konieczne w przypadku poprzednich edycji. Postaci posiadające fantazyjne bronie, które mogły pojawić się tylko w japońskiej grze, posiadły teraz nową możliwość wykonania jednego, spektakularnie wyglądającego ciosu pokonującego przeciwnika. Opcja ta została nazwana Critical Finish.
Po raz pierwszy w historii Soulcalibura można również grać online używając standardowych postaci lub stworzonych przez siebie dzięki załączonemu edytorowi. Wszystko po to by sprawdzić czy jest się najlepszym wojownikiem na świecie.
[MK]