Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie,
w celu dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i
statystycznych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach
końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej
przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszych serwisów internetowych, bez zmiany ustawień
przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies
Jedna z najbardziej znanych i szanowanych serii gier na konsole Sony obchodzi właśnie dziesięciolecie. Gran Turismo bo o tej grze mowa było elementem wydarzenia o nazwie „Downshift Session 2008”, które odbyło się w Nowym Yorku miesiąc temu.
Przy pomocy czterech konsol PlayStation 3, ekipa Polyphony Digital skonstruowała instalację, na której gra Gran Turismo 5 Prologue działała w kosmicznej rozdzielczości 3840x2160... Jak tego dokonano? Cztery procesory działające wspólnie i 220 cali, które uzyskano dzięki projekcji na sprzęcie o nazwie: Sony SRX-S110 (obsługuje do 4096x2160px).
Kto chciałby mieć taką konstrukcję ręka w górę.
Ekipa Polyphony zmontowała również oddzielne demo na którym GT5P działa w 240 klatkach na sekundę!