close

Informacja dotycząca plików cookies

Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, w celu dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszych serwisów internetowych, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies


Nowe artykuły:
Więcej...
Nowe recenzje: RSS
Więcej...
Najnowsze pliki: RSS
Więcej...
Nowe biosy: RSS
Więcej...

 

Rozne

Najnowsze testy

Artykuły



20 listopada 2008

Sesja Redukcji Biegów 2008

Piotr Pietrzkiewicz 13:38
Jedna z najbardziej znanych i szanowanych serii gier na konsole Sony obchodzi właśnie dziesięciolecie. Gran Turismo bo o tej grze mowa było elementem wydarzenia o nazwie „Downshift Session 2008”, które odbyło się w Nowym Yorku miesiąc temu.
Przy pomocy czterech konsol PlayStation 3, ekipa Polyphony Digital skonstruowała instalację, na której gra Gran Turismo 5 Prologue działała w kosmicznej rozdzielczości 3840x2160... Jak tego dokonano? Cztery procesory działające wspólnie i 220 cali, które uzyskano dzięki projekcji na sprzęcie o nazwie: Sony SRX-S110 (obsługuje do 4096x2160px). Kto chciałby mieć taką konstrukcję ręka w górę.
Ekipa Polyphony zmontowała również oddzielne demo na którym GT5P działa w 240 klatkach na sekundę!


Źródło: Kotaku.com
<< Nowe bundle z PSP-3000 | | National Geographic Games wytacza armaty >>


Komentarze

Berion - 20 November 2008, 18:44:26
Jeszcze ze dwie generacje i to b?dzie norma.

Zreszt?... co mi to takiej rozdzia?ce jak teksturom nie przyby?o na jako?ci.


Komentarze sa dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkownikow (jeżeli masz konto na forum wystarczy sie zalogowac). Jeżeli nie, zarejestruj się (rejestracja jest darmowa).
Nazwa użytkownika:
Hasło: