Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie,
w celu dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i
statystycznych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach
końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej
przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszych serwisów internetowych, bez zmiany ustawień
przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies
Firma Panasonic Polska uruchomiła Panasonic TV Home Service – usługę dla posiadaczy płaskich telewizorów marki Panasonic (plazmy i LCD). Pozwoli to na skrócenie czasu serwisowania telewizorów tej marki do minimum.
Panasonic TV Home Service jest rozszerzeniem dotychczasowego programu Profi Plasma Service, który oferował właścicielom telewizorów plazmowych możliwość naprawy w domu. Pozytywne reakcje, które wywołał Profi Plasma Service skłoniły Panasonic do rozszerzenia zakresu usługi na telewizory LCD. Dzięki temu wszyscy posiadacze płaskich telewizorów Panasonic nie muszą martwić się kłopotliwym procesem naprawy gwarancyjnej. Transport telewizora plazmowego lub LCD do serwisu w celu dokonania naprawy nie będzie już konieczny, chyba że uszkodzeniu ulegnie panel. W ten sposób czas potrzebny na ponowne uruchomienie odbiornika zostanie skrócony do minimum.
„Panasonic TV Home Service jest unikalną usługą zarówno w Polsce jak i w skali całej Europy ” - mówi Artur Sutuła, kierownik działu serwisowego Panasonic Polska - „Panasonic Polska jako pierwszy wdrożył naprawę telewizorów LCD u Klientów za pomocą serwisu walizkowego. Dzięki modułowej konstrukcji naszych odbiorników, serwisanci łatwo wymienią uszkodzoną część a konsumenci szybko będą mogli wrócić do oglądania ulubionych programów ”.
Klienci mogą uzyskać szczegółowe informacje przez oficjalną infolinię Panasonic TV Home Service (0-801-351-903 lub 022 338 11 11) lub Internet (www.panasonic.pl//tvhome). Usługa jest bezpłatna dla użytkowników telewizorów objętych gwarancją, na obszarze 50 km od najbliższego autoryzowanego punktu serwisowego. W chwili obecnej sieć Panasonic TV Home Service składa się z 33 Autoryzowanych Centrów Serwisowych i obejmuje ok. 65% kraju (ale warto dodać, że 100% największych aglomeracji). W trakcie zgłoszenia naprawy pracownik Panasonic TV Home Service wstępnie diagnozuje potencjalną usterkę a następnie wysyła serwisanta, wyposażonego w specjalną walizkę serwisową, zawierającą podzespoły, które mogły ulec uszkodzeniu.
Szczegółowy regulamin usługi dostępny jest na stronie www.panasonic.pl/tvhome
Phi, te? mi nowo?? - ju? za komuny naprawiacze telewizorw po domach chodzili. ;-p
Seth
- 2 January 2009, 21:55:50
hehe, to fakt,
lecz moim zdaniem to bardzo dobra inicjatywa.
nie wyobra?am sobie transportu mojej "krwki"do serwisu :/ wi?c ch?tnie kupi?bym t? us?ug? .... gdybym mia? Panasonica :)
nimal
- 2 January 2009, 22:02:10
bardziej oplaca sie wyslac kogos do domu niz zaplacic za transport tv
wg polskiego prawa w przypadku niezgodnosci towaru z umowa (np tv sie zapsul) koszty demontarzu i dostarczenia do serwisu (i spowrotem) pokrywa sprzedajacy!