Wielka głowa EA, John Riccitiello jak dotąd wspominał tylko o Dead Space na Wii, wczoraj oficjalnie potwierdził projekt i zarysował delikatnie kształt jaki przybierze finalny produkt.
Dead Space: Extraction ma być prequelem poprzedzającym wydarzenia na USG Ishimiura w których udział wziął inż. Isaac Clarke. Można przypuszczać również, że powiązane to będzie z dość popularnym już komiksem i animowanym filmem.
Gra ma oferować wszystko to czego oczekują fani nie tylko serii, ale i horrorów. Krew, gore, klimat i fragmenty mocnej historii układającej się w całość. Mała grupa kolonistów próbująca się wydostać z zainfekowanej kolonii górniczej, gdzieś na obrzeżach kosmosu - ten temat co by nie mówić jest mocno niszowy i pewne jest, że teraz wszyscy pociągną sukces tworząc mniej, lub bardziej udane klony.
Tutaj mamy fpp, sensory ruchu w wiilotach, nowych bohaterów, nowe bronie, nowi wrogowie i co-op, a wszystko to już tej jesieni... Sprzeda się na pewno.