Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie,
w celu dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i
statystycznych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach
końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej
przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszych serwisów internetowych, bez zmiany ustawień
przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies
British Phonographic Industry straszyła pozwami w amarykańskim stylu już od zeszłego roku. Wygląda na to, ze już jest gotowa rozpocząć akcję. Źródła BPI ujawniły dzisiaj, że pozywanie rozpocznie się w ciągu 30 dni, jak tylko namierzeni zostaną "najbardziej aktywni użytkownicy stron internetowych udostępniających w sieciach peer-to-peer pliki".
Jednocześnie International Federation of Phonographic Industries (IFPI) ogłosiła, że spadek sprzedaży muzyki zmalał. Wartość globalnej sprzedaży wyniosła 13,9 miliarda dolarów.
IFPI powinno si? w ?eb waln?? - defety?ci popieprzeni, "spadek zmala?" :)
A nie pro?ciej by?oby powiedzie? , ?e nast?pi? wzrost, ale pewnie brzmia?oby to zbyt optymistycznie :)
VooDoofreak
- 2 October 2004, 00:19:41
"najbardziej aktywni u?ytkownicy stron internetowych udost?pniaj?cych w sieciach peer-to-peer pliki"
tego nie kumam... To strony udostepniaja pliki p2p? A jakie?
Lester
- 2 October 2004, 01:27:24
wychodzi na to, ?e jak b?d? pisa? du?o na forum (nawet spamu)po?wi?conym tematyce p2p, to b?de bardzo aktywny i mnie te? zrobia wjazd na chat??
ech ?wiat jaki? popi***szony sie staje. kiedy b?dzie w ko?cu dla nas, ludzi, a przestanie byc w?asno?ci? firm, koncernw i obrzydliwie bogatych dupkw
grzes07
- 3 October 2004, 12:39:17
z tego co wiem w USA wzrosla sprzedaz plyt audio o 7 lub 8%, tzn. ze sieci P2P nie ma az takiego wplywu na spadek sprzedazy plyt. Czy nie lepiej jest obnizyc ceny i tym sposobem zwiekszyc sprzedaz jak to robia np. sieci sklepow ALDI (dalem tylko przyklad) niska cena-maly zysk- powoduje w koncowym efekcie zwiekszony popyt na dany towar ktory autom. generuje nam wyzszy zysk. Lecz RIAA i MPAA maja wszystko w "du.." a nas maja za "dup..." ktorym mozna wszystko wcisnac ale tutaj sie niestety gleboko myla.
Lesli
- 3 October 2004, 17:17:08
@grzes07 masz ca?kowit? racj? :) tylko przyk?ad nie taki, bo aldiki maj? nisk? cen? ale zysk jest taki sam po prostu maj? niskie koszty zwi?zane ze sprzeda??. Z dystrybucj? p?yt jest nieco inaczej tam w zasadzie nie zmniejszysz kosztw, ale gdyby wszyscy posrednicy zrezygnowali z cz??ci zysku (dodam "lichwiarskiego") to obni?y?oby to cen? jednostkow?, a co za tym idzie sprzedaliby wi?cej towaru i zysk sumaryczny by?by na pewno duuu?o wi?kszy. ale jak ju? napisa?e? wszyscy wszystkich maj? gdzie? :)