close

Informacja dotycząca plików cookies

Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, w celu dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszych serwisów internetowych, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies


Nowe artykuły:
Więcej...
Nowe recenzje: RSS
Więcej...
Najnowsze pliki: RSS
Więcej...
Nowe biosy: RSS
Więcej...

 

Rozne

Najnowsze testy

Artykuły



03 marca 2005

Ostrzeżenie z Alstor - Bartek Wróbel 11:48
Alstor – autoryzowany dystrybutor firmy Plextor w Polsce, w trosce o swoich klientów informuje, że na polskim rynku pojawiła się partia wycofanych ze sprzedaży w Europie Zachodniej nagrywarek DVD marki Plextor. Model PX-716A (zarówno odmiana „retail kit” jak i „bulk”) pochodzący z nieoficjalnego kanału sprzedaży posiada wadę fabryczną powodującą poważne błędy podczas nagrywania płyt DVD!
Jak odróżnić uszkodzone nagrywarki od tych pozbawionych wad fabrycznych? Najprostszym wyróżnikiem produktów Plextor pochodzących z oficjalnego kanału dystrybucyjnego jest zielona nalepka rozmiarów 5x5 cm przedstawiająca logo usługi Plextor Exclusive Service, świadczonej przez dystrybutora produktów Plextor w Polsce – firmę Alstor. Produkty bez tej nalepki pochodzą z nieautoryzowanego kanału sprzedaży lub prywatnego importu.
Ostrzegamy przed zakupem nagrywarki PX-716A pochodzącej z wycofanej z Europy Zachodniej partii towaru. Jednocześnie informujemy:
  • tylko produkty Plextor zakupione w sieci autoryzowanych partnerów Alstor objęte są dwuletnią gwarancją producenta (lista na www.plextor.pl)
  • tylko produkty Plextor opatrzone zieloną naklejką „Plextor Exclusive Service” podlegają procedurze bezpłatnego serwisu typu door-to-door
  • produkty pozbawione oryginalnej, zielonej nalepki a co za tym idzie także oryginalnej Karty Gwarancyjnej nie podlegają jakiejkolwiek naprawie w serwisie firmy Plextor w Polsce
Więcej informacji na temat oryginalnej, polskiej gwarancji Plextor Exclusive Service można znaleźć na stronie www.plextor.pl

<< Sateira CD&DVD Burner v2.04 | | Podatek od telewizora uchwalony >>


Komentarze

Zybeks - 3 March 2005, 11:56:49
Taka nalepka - HAHAHAHAHA - to juz wiadomo jak podrobic te uszkodzone na niby "autoryzowane". Komus gacie sie pala... alstorowi sie pala.

sobrus - 3 March 2005, 12:19:39
ja raczej zastanawiam sie co zrobia ci ktorzy zakupili te (wcale nie tanie) nagrywarki. jak ide do sklepu kupic sprzet to raczej nie sprawdzam naklejek i certyfikatow - skoro sprzet jest nowy i ma gwarancje to znaczy ze wszystko jest ok..
okazuje sie jednak ze na rynku sa "podrobki" sprzetu komputerowego, co wiecej - producent "oryginalow" i "podrobek" jest ten sam. zgroza...

Salem - 3 March 2005, 12:20:38
Dobrze, ?e si? nie pospieszy?em z zakupem tej nagrywarki. Lite-On, ktrego posiadam narazie mi wystarczy. A z t? nalepk? niech nie ?artuj?.

DATCOMP - 3 March 2005, 14:07:54
To czy firma Plextor zesz?a na poziom produkowania swoich nagrywarek na Kaukazie , a gdy co? si? sypn??o to od razu ?e co? wycofuj?????????????Hmm czyli co maj? zrobi? ci co maj? zakupion? nagrywrake bez tej naklejki czy?by w razie awarii urz?dzenia nie mieli gwarancji ?????????? Wko?cu do tanich nagrywarek ten nap?d nie nale?y. Fosi

deepone - 3 March 2005, 14:28:07
A dlaczego s?dzicie ?e prosto podrobi?? nie widzieli?cie tej naklejki na ?ywo a to ?e macie screena to nie wszystko. Mo?e naklejka posiada drug? warstwe, ktra reaguje na fale magnetyczne? co? jak naklejki z cenami z media, empiku, na wierzchu niby ok a pod spodem takie "sreberko" b?yszcz?ce.

Seth - 3 March 2005, 14:39:34
:))))
?adne padni?te. Po prostu ludzie ?ci?gaj? towar bezpo?rednio z "zachodu" i Alstorowi spad?y mar?e.
Normalna zagrywka w naszej bran?y.

malciak - 3 March 2005, 14:48:22
@Seth
W 100% si? z Tob? zgadzam, to pewno chwyt marketingowy.

Zybeks - 3 March 2005, 15:14:40
@Seth o to chodzi wlasnie!!!
A@deepone... kupujacy nie ma obowiazku znac sie na naklejkach, czy one maja 1 warstwe czy 100 co ztego? Naklejka jest - jest - a ze podrobiona bo nie ma ktorejs z warstw - czlowieku kupujac towar nie bedziesz chyba sprawdzal orginalnosci kazdej naklejki
Pala sie gacie alstorowi i tyle - taka tania zagrywka.

Oktawian_15 - 3 March 2005, 15:17:42
juz wiem dlaczego na allegra sa takie ceny :/
za tego plextora trzeba dac tam okolo 450 z? ......

bzyk - 3 March 2005, 16:01:39
A w Proline, jakis czas temu byly po 399zl :)

Bartez - 3 March 2005, 16:33:44
Naklejka nie jest ?adnym decyduj?cym znakiem. Jednak z tego co wiadomo, jest du?y k?opot z podrobieniem jej i dlatego w?a?nie informacja o naklejce jest tak wyszczeglniona. Najwa?niejszy jest i tak numer seryjny, po ktrym mo?na sprawdzi? dok?adnie, sk?d ten nap?d trafi? do sklepu.

W okolicach listopada informowali?my o wycofaniu pierwszej partii tych nap?dw z rynku ameryka?skiego, ze wzgl?du na jak?? wad? fabryczn?. Prawdopodobnie kto? sprowadzi? te nap?dy do Europy (wg ?rd?a ?lady wskazuj? na Niemcy) i mo?liwe, ?e kto? zacz?? sprowadza? je do Polski i sprzedawa? po bardzo atrakcyjnych cenach.

Wycofane modele mia?y TLA#001. Kolejna partia, ktra zosta?a wypuszczona na rynek ju? bez tej wady posiada TLA#202. Jednak tak jak powiedzia?em na pocz?tku, podstawa to numer seryjny i dopiero na jego podstawie mo?na stwierdzi?, jaka jest historia nap?du.

Bartez - 3 March 2005, 16:35:02
Co to jest TLA mo?na przeczyta? w naszym s?owniku tutaj: http://cdrinfo.pl/software/slownik/slownik_w.php?ID=4158144021

Kolasty - 3 March 2005, 17:34:53
Ja mam na mojej TLA#203 i wskazuje na to ?e jest to ta uszkodzona bo nie potrafi nagra? p?yty z wi?ksz? szybko?ci? ni? x4. Robi b??dy .Same problemy. My?la?em ?e to wina systemu ,albo co? ?le zrobi?em a teraz wiem ju? co jest grane

marso123 - 3 March 2005, 17:35:45
Tak czy siak PLEXTOR jest najlepszy i basta jestem w posiadaniu tej nagrywarki i dvd i cdrw i nie ?a?uje

Deram - 3 March 2005, 17:47:09
Panowie, Bartez pisze prawd?: faktycznie na cdrinfo.com znalaz?em info o wadliwych Plexach wycofanych jaki? czas temu ze sprzeda?y! (http://www.cdrinfo.com/Sections/Reviews/Specific.aspx?ArticleId=11953). Je?li kto? to ?ci?gn?? do kraju i wpycha za "extra" cen? to Alstor s?usznie ostrzega....

Sam mam Plexa PX-716- cudo techniki. Wys?a?em swoje numery seryjne do serwisu Alstora na maila serwis@alstor.com.pl i ju? dosta?em potwierdzenie, ?e mj palnik jest czysty!!!

Bartez - 3 March 2005, 17:58:58
@Kolasty
TLA#203 jest ju? ok. To jest jeszcze nowszy hardware revision, ni? TLA#202.

MuzioreQ - 3 March 2005, 18:44:42
Pewnie wiekszo?? tych nagrywarek jest w lipnych sklepach albo na Allegro i tyle :D

pawelblu - 3 March 2005, 20:55:41
TLA 0202 Tez jest OK - to jest pierwsza partia z tych lepszych (europejskich).
Ostatnio pojawily sie TLA 0203 Box oraz bodajrze TLA 0304 OEM (oczywiscie TLA nie wyznacza w jakiej formie sprzedawany jest sprzet, tylko po prostu takie wersje widzialem).

A to ze sprzet bez naklejki Alstor jest wadliwy - ROTFL Panowie nie kompromitujcie jeszcze bardziej tylko obnizcie marze !!! Ten chwyt jest prostu zenujacy ...

Leon$ - 3 March 2005, 21:25:47
A co z wersj? BOX bo o niej nie wspominaj?.

Tipros - 3 March 2005, 21:44:28
oem/box vs retail/bulk

Bromba69 - 3 March 2005, 21:48:37
ALSTOR jest dystrybutorem i nie sprzedaje klientom ko?cowym wiec nie wiem co znacz? te gadki o chwytach reklamowych. To juz decyczja firmy/sklepu sk?d kupi nap?dy, czy wybierze ta?sze ?rd?o ale mniej pewne czy oficialny kana? dystybucyjny. ALSTOR dobrze robi ,?e informuje. Jak sie domy?lam gdyby tego nie robi? te? by kto? to skomentowa? jako zagranie marketingowe. Jak si? cz?woiek nie ruszy dupa zawszsez ty?u jednym s?owem. Wracaj?c do oficialnych kana?w dystrybucji to ju? od wielu lat niektre firmy wprowadzi?y mozliwo?? napraw gwarancyjnych dla produktw kupownych tylko na terenie naszego kraju. Produkty kupowane poza granicami nie s? u nas po prostu naprawiane w ramach gwarancji.

malciak - 3 March 2005, 22:17:11
Faktem jest ?e skoro to nie zagrywki marketingowe (ALSTOR), a na to wynika po przeczytaniu waszych postw win? za ca?? sytuacj? nie ponosi nikt inny jak Plextor!! To on wyprodukowa? te nagrywarki i to on nie zatroszczy? si? o to by znik?y z rynku tylko pozwoli? by by?y sprzedawane dalej, a czy to europa czy azja nie ma znaczenia. Wi?c jakie? t?umaczenie ?e jak kupi? nagrywark? bez jakiej? gwnianej naklejki to mog? mie? felerny towar jest dla mnie co najmniej nie na miejscu. :(

Bromba69 - 3 March 2005, 22:21:16
To fakt, najlepiej nie pope?nia? b??dw ale skoro juz sie zdarzy?.... . Jak wida? nawet najlepszym zdarzaj? sie potkni?cia. :)

Koolo - 3 March 2005, 22:38:02
Mo?e po prostu nie s? wcale tacy najlepsi ?

Bromba69 - 3 March 2005, 23:02:01
Hmm....

Seth - 3 March 2005, 23:03:31
Spokojnie Alstorowcy, spokojnie. :)
Ka?demu spadaj? mar?e - takie czasy.

Winny jest wy?acznie Plextor. NIE MA ?ADNEGO PROBLEMU by sprawdzi? drog? produktu od producenta do sklepu komputerowego.
Pomijam przypadki "handlu obwo?nego" w sensie - kto? gdzie? kupi? i gdzie? sprzeda?.

Nie wiem jak inni ale ja dostaj?c list? numerw seryjnych wadliwych urz?dze? moge zrobi? raport sprzeda?y do konkretnych klientw. Wys?anie maila z przeprosinami nie ujmie mi godno?ci.

Sami jednak widzicie, narzeka? na ruskich ktrzy nie powiadomili o zatoni?ciu "Kurska" to jedno a zachowa? si? inaczej to drugie.....

hyhyhy... :)))

Seth - 3 March 2005, 23:06:01
IMHO Plextor jest najlepszy choc tym razem zas?u?y? na baty.
Z drugiej strony nie takie wpadki widzia?em. Gdyby?cie wiedzieli jakie lody potrafi? kr?ci? NAJWI?KSI producenci.... W?os si? je?y.

Franek - 4 March 2005, 00:27:43
Ale mi ul?y?o jak nerwowo odgrzeba?em pude?ko i jest tam ta cholerna naklepka...

Franek - 4 March 2005, 00:29:36
Ta naklejka jest zwyczajna-nie ma ?adnych warstw.Ogry maj? warstwy ;))) Mam TLA 202 ufffffffffffff...

teddy - 4 March 2005, 03:24:32
Nie mam naklejki, mam TLA 001 a sprzet od trzech miesiecy dziala jak marzenie, moj szwagier tez ma TLA 001 i zadnej naklejki alstor, tez sobie chwali nagrywarke, wypala dziennie okolo 30 plyt DVD od ponad dwoch miesiecy. Pytam wiec gdzie jest prawda? Czyzby detalisci woleli kupowac z innych kanalow ze wzgledu na nizsza cene a Alstorowi plexy zalegaja na magazynie? A moze ta nagrywarka ma problemy tylko z plytami konkretnego producenta??? My uzywamy Fuji, tanie, dobre i jak widac potrafia magicznie "naprawiac" "wycofane z rynku" Plexy...

mandaryn - 4 March 2005, 08:48:27
jak wiadomo: je?li nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieni?dze i tak jest te? tym razem
.
a tak BTW: jeste?my w Unii, tak? mo?emy kupowa? towary gdzie chcemy, tak? gwaranacje s? europejskie, tak? to niech mi nikt kitu nie wciska, ?e sprz?t kupiony w Niemczech nie b?dzie serwisowany w Polsce -> wszystkie towary kupione w Unii s? serwisowane w Unii, bez wzgl?du na kraj zakupu lub serwisu (i wszystkie obj?te s? dwuletni? gwarancj?, bo w Unii krtszej nie mo?na da?)

mandaryn - 4 March 2005, 08:49:58
a Alstor tym komunikatem udowodni?, ?e jest gwniarzem a nie powa?nym dystrybutorem ...

MuzioreQ - 4 March 2005, 09:33:33
Je?eli by?a ta wpadka to i mercedesowi sie przyda?y?a z serj? A chyba wszyscy pami?taja jaka by?a wywrotna, ale ja uwa?am ?e to moze by? chwyt marketingowy.

MuzioreQ - 4 March 2005, 09:37:28
Za? ja kupi?em plextora CD-RW 4824A z legalnego ?rdla i te? go szlak trafil po 4 miesi?cach, po 3 dniach mialem juz drugi nap?d i ten chodzi zajebi?cie

Deram - 4 March 2005, 10:07:49
Panowie, niektrzy z Was (nie b?d? pokazywa? palcem) sami wypowiadaj? si? jak dzieci, snuj?c teorie spiskowe o producentach swoich zabawek. Jak ju? pisa?em jestem dumnym posiadaczem Plexa PX-716 i chwal? sobie taki krok Alstora! Powtarzam, by?a walni?ta seria, pisali o tym na cdrinfo.com, cdrinfo.pl itp. Je?li ktry? z cwanych dystrybutorw na zachodzie postanowi? to tanio opchn?? do "Polaczkw" to teraz tacy oszcz?dni nabywcy sami musza si? wozi? z naprawami. ALSTOR dobrze robi, ?e informuje, daje mo?liwo?? sprawdzenia numerw itp. To jest prawdziwy support!!!

alstor_serwis - 4 March 2005, 10:41:51
Witam,
W zwi?zku z mas? w?tpliwo?ci obecnych jak i przysz?ych
u?ytkownikw nap?dw PX-716 A firmy Plextor w tym temacie proponuj? wszelkie pytania kierowa? na adres : suport@plextor.pl
Z powa?aniem,
Alstor_serwis

alstor_serwis - 4 March 2005, 10:44:58
Witam,
adres to support@plextor.pl
Z powa?aniem,
alstor serwis

DATCOMP - 4 March 2005, 14:51:42
a czy wersje oem tez sa z seri padnietych

DATCOMP - 4 March 2005, 17:29:10
servis alstora jest chyba niepowazny dosc ze czlowiek dzwoni traci kase na rozmowe to jeszcze posadza za telefonem jakas sprzataczke ktora niema zilonego pojecia o co sie ja pyta i nie potrafi odpowiedziec czy dany numer seryjny nagrywarki jest ok czy jest to seria wadliwa.Prosze da? tam jak?? bardziej kompetentn? osobe a nie infolinie obs?uguj? sprz?taczki.Godne po?a?owania.

BD - 4 March 2005, 22:19:43
@teddy
Skoro masz wadliwe TLA i brak nalepki to wyglada na to, ze masz lewy naped. Moze i bedzie dzialac ale jak padnie to mozesz zapomniec o gwarancji PES i bedziesz musial oddac sprzet do tego u kogo kupiles i on bedzie sie martwic o jego naprawe/wymienic.

@mandaryn
A slyszales o czyms takim jak wylacznosc? Jezeli nie to poczytaj i sie zastanow. A jak Ci przyjdzie do glowy pytanie czemu ktos ma wylacznosc a inny nie ma to informuje, ze takie dzialanie ma na celu zadbanie o interesy firmy sprzdajacej dana marke.
Chodzi o to, ze taka firma ponosi koszty zwiazane z promocja i dystrybucja danego towaru.

Dodam jeszcze, ze dzisiaj aby wejsc z nowym towaren na rynek placi sie za to kupe kasy. Kosztuje miejsce na regale w sklepie, kosztuje reklama, kosztuje budowanie marki, kosztuje serwis i cala reszta. Nie wystarczy sprowadzic towar do kraju liczyc ze sam sie sprzeda.

Seth - 4 March 2005, 23:14:04
Oj ch?opaki zejd?cie z Alstora!!!
Kto wam sprzeda? nagrywark???
Alstor czy jakis mosiek?
To on jest waszym gwarantem a nie Alstor.

Nie pracuj? w Alstorze - zreszt? ?atwo si? domy?li?, lecz i mnie denerwuj? telefony enduserw maj?cych problemy.

PANOWIE - cena wcale nie czyni cudw.
Czasem jest mo?e i dro?ej, ale macie za to spokj.
A jak kto? kupuje w MM, Allegro, gie?dzie to JEGO problem.
Jak wy sobie to wyobra?acie? Napychacie kieszenie jakiemus faciowi z lewizn? a potem w przypadku problemu szukacie pomocy u generalnego dystrybutora?? No bez ?artw......

pozdrawiam

Seth - 4 March 2005, 23:16:04
Dodam jeszcze:
Plextor da? dupy ale Alstor wys?a? info w Polsk? cho? mg? tego nie robi? i to bardzo si? chwali.
Macie maila do supportu wi?c piszcie a nie dzwo?cie.
Wystarczy tych telefonw... ;)))))

dzban - 5 March 2005, 09:58:58
prosz? zadba? o tryb dma dla nap?dw dvd. w trybie pio pracuj? co najwy?ej 2x - i st?d wi?kszo?c? problemw. co do alstora - utrzymanie serwisu wi??e si? z niebagatelnymi kosztami, niestety. prosz? nie wymaga? zatem od dystrybutora, aby zapewnia? obs?ug? gwarancyjn? dla sprz?tu sprowadzonego bez jego po?rednictwa. nie spotka?em si? jeszcze ze stwierdzeniem, aby alstor komukolwiek zabrania? sprowadzania sprz?tu - ale skoro kto? ma takie wymagania - to na w?asne ryzyko. od wielu lat jestem fanem plexa, przerobi?em kilkana?cie nagrywarek i innych nap?dw (plextor to nie tylko nagrywarki) - ale nigdy nie kupowa?em najtaniej - to nieporozumienie. odno?nie gwarancji europejskiej - to sprawa plextora, a nie alstora. mog? sobie na to pozwoli? wielkie koncerny, nie producent zaspokajaj?cy potrzeby bardzo wyrafinowanej cz??ci klienteli. jak natomiast wygl?da gwarancja europejska wielkich koncernw w polsce - odmwi? sobie komentarza ze wzgl?dw formalno-prawnych. mia?em problemy z obecnym w kraju koncernem ponadnarodowym, zwrci?em si? o pomoc do bardzo znanego czasopisma komputerowego - redaktor naczelny obieca? mi pomoc - sko?czy?o si? na obietnicach - co wydaje si? zrozumia?e s?dz?c po ilo?ci reklam tego koncernu w czasopi?mie. pozdrawiam wszsytkich fanw plextora

mandaryn - 7 March 2005, 09:58:31
to co niektre osoby pisz? o gwarancji mi?dzynarodowej napawa mnie strachem ...

znajomy sprowadzi? sobie auto z niemiec, kupione w komisie, z gwarancj? europejsk? i nie ma ?adnych problemw z obs?ug? gwarancyjn? w Polsce, mimo, ?e importer w Polsce ani ?aden polski diler nie zarobili na sprzeda?y tego auta -> ale zarabiaj? na serwisie, za ktry p?aci klient (cz??ci eksploatacyjne) lub producent (naprawy gwarancyjne)


Komentarze sa dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkownikow (jeżeli masz konto na forum wystarczy sie zalogowac). Jeżeli nie, zarejestruj się (rejestracja jest darmowa).
Nazwa użytkownika:
Hasło: