Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie,
w celu dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i
statystycznych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach
końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej
przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszych serwisów internetowych, bez zmiany ustawień
przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies
25 lipca 2005 r. Microsoft wprowadził ograniczenia w pobieraniu łat do Windows XP. Wszyscy, którzy chcą załatać swój system, muszą pobrać odpowiednią wtyczkę ActiveX w celu zweryfikowania jego legalności. Jeśli weryfikacja wypadła negatywnie możliwe jest ściąganie tylko "krytycznych" uaktualnień. 24 godziny później hackerzy oznajmili, ze sposobem na uniknięcie tej niedogodności jest skrypt dla IE.
Wszystko mozna sciagac bez zadnych weryfikacji, tylko nie automaczycznie. Wystarczy wejsc na: http://www.microsoft.com/downloads/results.aspx?freetext=&productID=4C937A02-BAE0-4317-A1A9-0C56CD979D05&DisplayLang=en
i sciagnac recznie, nei wiem o co tyle halasu.
supczinskib
- 30 July 2005, 03:17:52
Ops, juz nie dziala takze prosi o weryfikacje.
o0MorGotH0o
- 30 July 2005, 10:31:32
Czyli ?e z Firefoxa wogle sie nie da zassa? tych ?at ;/
A ta weryfikacja jest naprawd? denerwuj?ca chyba sobie poszukam tego skryptu chocia? mam oryginalnego XP
Poke
- 30 July 2005, 10:53:01
Juz zlamane.
NeoFighter
- 30 July 2005, 11:32:57
a przypadkiem aktualizacje nie spowalniaj? P2P?
mo?e kto? wie co? na ten temat?
Ceki
- 30 July 2005, 12:23:36
?ci?gn?? ?atke, hehe kolejn? z wielu, a ile ich b?dzie jeszcze, do pki b?dzie istnia? Microsoft :) lubie te robote :)
Arnold
- 30 July 2005, 12:40:26
To si? microsoft nacieszy? si? swoim zabezpieczeniem antypirackim.
qwerty01
- 30 July 2005, 13:33:55
G***o, a nie skrypt. Wystarczy wy??czy? ten dodatek i wszystko ?adnie ?miga. :P
Maciej_Sz
- 30 July 2005, 14:57:19
Na ?obuzw stadionowych mwi si? pseudokibice, na z?odziei komputerowych hackerzy. C?, bogactwo j?zyka jest zadziwiaj?ce!
Zybeks
- 30 July 2005, 15:09:15
NIe ma co sie cieszyc za pare tygodni poprawia to i tyle... bo tak glupi to oni chyba nie sa, by tego nie dostrzegac, ze im z pod nosa kradna...
Choc MS twierdzi, ze zrobil to po to by nieswiadomym uswiadomic, ze piratuja, a "zaawansowanym" to juz nic nie pomoze - tak w skrocie ;)
Interesant
- 30 July 2005, 15:34:13
Witam. @Maciej_Sz. niemyl poj??!! poszukaj (google naszym przyjacielem jest) przeczytaj to : http://theta.uoks.uj.edu.pl/~gszczepa/gszczepa/hacker.htm
moze si? u?wiadoisz o drobin? uswiadomisz. :)
shafran
- 30 July 2005, 15:35:48
gdzie ten hack, ktry umo?liwia to?? kto? go znalaz??????
@Interesant, ja nie myl? poj??, mnie tylko irytuje taka podwjna moralno?? (dla Twojej wiadomo?ci to co? w stylu moralno?ci pani Dulskiej). Robi? to dla zabawy i satysfakcji? No to powinni to zostawi? dla siebie ew. poinformowa? Microsoft, a nie og?asza? to publicznie. Ja nie myl? poj??, ja dok?adnie wiem, co pisz?. Wyobra? sobie, ?e dwch go?ci napada na bank. Jeden z nich ?amie system zabezpiecze? i otwiera drzwi skarbca, a drugi wynosi pieni?dze. Ten pierwszy jest OK, a drugi jest z?odziejem, tak? Nie s?dz?. Uwa?am, ?e je?li kto? kradnie, niech ma chocia? odwag? cywiln? przyzna? si? do tego i nie dorabia ideologii.
PS
Z Google korzystam cz?sto, ale nie po to, aby uzasadnia? z?odziejstwo.
pepperman
- 30 July 2005, 17:42:24
@Maciej_Sz
"Na ?obuzw stadionowych mwi si? pseudokibice, na z?odziei komputerowych hackerzy. C?, bogactwo j?zyka jest zadziwiaj?ce!"
a firme, ktora nie uznaje zadnych zasad dumnie nazywa sie korporacja, choc powinno mafia, gangiem? lol :D
cuban
- 30 July 2005, 18:14:50
@Maciej_Sz: masz racj?.
@pepperman: jeste? wonym cz?owiekiem - proponuj? przesi??? si? na Linuxa lub Maca, je?li uwa?asz Microsoft za mafi?...
BTW: Czy?by wi?kszo?? komentuj?cych tego newsa to byli "pseudow?a?ciciele" Windowsa?
pepperman
- 30 July 2005, 18:50:42
@cuban
nie badz smieszny. idz bulwersowac sie gdzie indziej
NeoFighter
- 30 July 2005, 20:09:14
tylko si? nie pobijcie panowie
wszyscy wiemy ile dobrego zrobi? Microsoft, (r?ka do gry, kto jedzie na innym OS-ie), a ?e troch? "nasmrodzi?" no to trudno
gdyby William Gates (Bill to pseudonim jakby kto? nie wiedzia?) nie stworzy? w 1990 roku Windows 3.0 to losy PC-w mog?yby si? r?nie potoczy?
mog?oby powsta? bardzo wiele niekompatybilnych z sob? OS-w, w?tpi? ?eby Linux mg? w takiej skali jak Okna opanowa? komputerowy ?wiat
Caleb_88
- 30 July 2005, 23:03:22
a ja mam pirata i wszelkie te ich testy moja winda przechodzi pomyslnie (tj mam dostep do pobierania wszystkich latek itd...)
cuban
- 31 July 2005, 00:21:02
@peperman
Nie jestem smieszny. Tobie si? to wydaje ?mieszne? Szkoda...
klid
- 31 July 2005, 00:27:28
wydaje mi si? ?e z zas?ugami dla rozwoju techniki komputerowej microsoftu, jest troch? tak jak z zas?ugami dla rozwoju motoryzacji forda. na pocz?tku by?o wiele modli samochodw, czasami znakomitych, potem by? ford T i prawie monopol forda, a jak si? motoryzacja upowszechni?a to si? sko?czy? monopol. wiec mo?e na pewnym etapie rozwoju komputerw tako prawie monopol MS by? potrzebny. tylko to si?, moim zdaniem, ma ku ko?cowi
Maciej_Sz
- 31 July 2005, 01:50:40
Monopol monopolem, a kradzie? kradzie??. Nie wiem, czy w dobie monopolu forda ich samochody by?y nagminnie kradzione. Z oprogramowaniem natomiast tak jest, i to nie tylko Microsoftu. Przecie? kradzione s? rwnie? np. aplikacje graficzne czy inne, gdzie konkurencja jest du?a. Ale przede wszystkim zacznijmy wreszcie nazywa? to po imieniu - taki Caleb_88 jest z?odziejem a nie u?ytkownikiem pirackiej kopii (co za ?liczne okre?lenie). I jeszcze si? tym chwali! Pewnie jest z tego dumny.
klid
- 31 July 2005, 02:15:43
ja powy?sz? moj? wypowied? napisa?em nie w kontek?cie piractwa a NeoFighter'a
klid
- 31 July 2005, 09:04:20
i jeszcze kwestia ceny programw - ciekawe ?e w tej sprawie najwiecej emocji wzbudza MS a akurat w wilu zastosowaniach cena samego XP nie jest zbyt du?? pozycj?. by? mo?e dobrym rozwiazaniem jest pl?czenie Xp lub osx z wolnym oprogramowaniem (i najcz??ciej przy tym bezp?atnym). tylko ?e tu znowu jest pewien problem - wielu ludzi u?ywa pirackih wersji (kradnie) nie dlatego ?e potrzebuje dla swojego u?ytku, ale dlatego ?e chce zna? programy profesjonalne, najcz??ciej uzywane ?eby np. nie mie? problemw ze znalezieniem pracy. tymczasem wa?niejsza od umiejetno?ci uzywania konkretnych programw jest umiej?tno?? szybkiego nauczenia si? ps?ugiwania nowymi programami.
Maciej_Sz
- 31 July 2005, 10:16:12
@klid, no wreszcie kto? rozs?dny! S? jeszcze dwie kwestie, ktre powinny i?? w parze. Po pierwsze powinno si? wsz?dzie pisa? du?ymi literami, ?e u?ywanie nielegalnych kopii oprogramowania to z?odziejstwo. Wielu u?ytkownikw komputerw nie zdaje sobie z tego sprawy! A program i komputer powinny by? traktowane identycznie. Je?li nie ukrad?e? komputera to oprogramowania rwnie? nie kradnij. No chyba, ?e jeste? z?odziejem. Druga sprawa - wielu uwa?a, ?e oprogramowanie, ktre jest w biurach to jedyna, s?uszna mo?liwo??. I st?d bierze si? np. tyle nielegalnych kopii MS Office. Gdy mwi? znajomym, ?e mog? sobie w domu zainstalowa? darmow? alternatyw? - OpenOffice, to robi? takie oczy. I nikt mi nie powie, ?e musi mnie? w domu MS Office. A je?li musi z jakich? powodw (np. zarobkowych) to musi mie? rwnie? mo?liwo?? zakupu tego pakietu. Chyba, ?e jest z?odziejem...
erneest
- 31 July 2005, 11:33:20
@Maciej_Sz, szkoda tylko ?e Open Office ma problemy z plikami *.doc. Poza tym spotka?em si? z przypadkiem gdy LEGALNY Windows XP Pro NIE PRZESZED? testu na legalno??. I co mam z takim kwiatkiem zrobi?? Mo?e kto? to wyja?ni mojemu szefowi dlaczego tak jest. Co do cen programw i systemu operacyjnego to lekkie szale?stwo, przynajmniej w Polsce. Wersja BOX Windowsa XP kosztuje ponad 1100z?, OEM ok. 600z? - niestety OEM wi??e si? z komponentami systemu i po padzie p?yty g?wnej i jej wymianie na inn? NIE CHCE SI? JU? PONOWNIE AKTYWOWA?. Niby to kwestie licencyjne ale zawsze: czyli po padzie p?yty g?wnej ktra nie by?a na gwarancji MUSZ? kupi? ponownie system. Zreszt?, je?eli kto? chce pozna? Windowsa mo?e LEGALNIE ?ci?gn?? z Microsoftu Windowsa 2003 Enterprise Server w wersji trial 180dni i go pozna?.
Daniel290
- 31 July 2005, 16:08:21
Maciej_Sz,klid na jakim ?wiecie wy ?yjecie ?? Wi?kszo?? Polakw ?yje na skraju n?dzy a taki xp kosztuje w promocji 400 zeta.Znam ludzi ktrzy nie zarabiaja tyle na miesi?c.Tymczasem w Stanach xp kosztuje w granicach 30 dolarw bez promocji co daje jakies 100 z?.Czy mam jeszcze co? dodawa? ??
W naszym pi?knym kraju na dana chwile nie da si? nie kra??.A b?dzie jeszce gorzej.
PIRACTWO BY?O JEST I B?DZIE DOPKI NIE SPADN? CENY !!!
cuban
- 31 July 2005, 17:37:22
@Daniel290 Id?c dalej tym tropem, to je?li benzyna jest w USA du?o ta?sza ni? w Polsce, to Polacy powinni benzyn? kra?? ? Cen? systemu operacyjnego (je?li chce si? mie? komercyjy) powinno si? liczy? tak samo jak zakup dysku twardego. A mo?e inne podzespo?y do komutera te? powinni?my kra?? skoro nas na nie nie sta? ? Powiedz mi szczerze: je?li nie masz kasy na samochd to idziesz go ukra???
TN
- 31 July 2005, 18:20:57
@cuban no tu nie masz racji a Daniel 290 ma.
bo kupuj?c benzyn? na stacji to w sunie nie wiadomo co kupujesz bo wszystko jest "chrzczone" na oleju opa?owym je?d?? prawie wszyscy co maj? dizla. kupuj?c radio samochodowe, telefon komrkowy czy wreszcie auto idziemy do z?odzieja popatrze? za "okazj?" tak wi?c cuban TAK polacy kradn? gdy tylko nadarzy sie okazja. a tak si? sk?ada ?e program naj?atwiej ukra??. Wystarczy i?? na stadion X-lecia albo zajrze? na allegro ?eby kupi? wszystko co sie chce po „promocji” nie tylko programy czy filmy.
cuban
- 31 July 2005, 18:49:49
@TN Ale? oczywi?cie, ?e kradn?. Tu jest zgoda. Mi raczej chodzi?o o zasygnalizowanie faktu, ?e jest to dok?adnie taka sama kradzie?. Ale poszed?e? troch? za daleko. Usasadnienie, ?e skoro wszyscy kradn? to Ty te? mo?esz, jest chyba troch? . . . nietrafione (?eby u?y? ?agodnego s?owa). To jest w?a?nie polska "mentalno??" lub raczej wada narodowa. Powinni?my si? tego wstydzi?, a si? tym chwalimy.
Ko?cz?c t? dyskusj?: niezale?nie od tego co kradniemy to i tak jest be, i nie ma ?adnych uzasadnie?.
NeoFighter
- 31 July 2005, 19:16:09
@cuban
by?o, jest i b?dzie be, ale nale?y u?wiadomi? o tym nasz kochany "??d", bo on zamiast wspomaga? obywateli, rzuca nam jeszcze k?ody pod nogi (chore przepisy)
picasso
- 31 July 2005, 19:41:59
Cuban ja dodam tylko ?e porwnywa? rzecz materialn? i jej kradzie? z oprogramowaniem, ktre opiera si? na prawie do u?ywania to jest charakterystyczne dla osb ktre nie posiadfaj? innych argumentw w takich dyskusjach. i tego typu porwnania s? dziecinne i specyficzne dla instytuacji typu Riaa Mpaa, czy te? innych i zarazem s? ?mieszne same w sobie.
_oki_
- 31 July 2005, 19:57:49
BZDURA!!! Moim zdaniem Microsoft tak naprawdne zaszkodzil tylko informatyce. Gdyby powstalo bardzo wiele niekompatybilnych z sob? OS-w (jak zaklada NeoFighter) Zmusilo by to producentow sprzetu i oprogramowania do supportu wielu platworm. Pociagnelo by to za soba szukanie uniwersalnych rozwiazan. Byc moze Java stala by sie bardziej popularna, moze nawet powstalo by jakies wydajniejsze wieloplatwormowe srodowisko. Jesli nie to przynajmniej zmusilo by to do rozsadniejszego projektowania aplikacji. Zauwazcie jak wiele projektow OS dziala na, roznych systemach Linux, Windows, MacOS i nie wymaga to specjalnie wielkiego wysilku od developerow. Wystarczy dobry plan i uzycie uniwersalnych bibliotek np QT czy GTK+. Dla firm produkujacych komercyjne oprogramowanie istnieje zapewne tylko VisualStudio a inne systemy maja gdzies (powoli zaczyna sie to zmieniac). Producenci sprzetu czesto rowniez maja w glebokim powazaniu uzytkownikow alternatywnych systemow. Popatrzcie na apataty cyfrowe czy mp3 playery czesc z nich jest zgodnych z USB storage i dziala bez problemow z wiekszoscia systemow inne natomiast wymagaja jakiegos badziewnego sterownika, ktory nawet nie miesci sie na dyskietce np aparat firmy PENTAX totalna glupota!!!
http://www.linuxant.com/company/
Tutaj natomiast mamy totalna paranoje sterowniki do modemow na chipie Conexant dla Lionuksa za, ktore musimy ZAPLACIC!!! Nie winie tutaj firmy, ktora pisze te sterowniki tylko Conexanta bo kto jak kto ale producent chipow powinien zadbac o ich uniwersalnosc.
Jestem studentem informatyki i pewnie nawet przesiadlbym sie w calosci na Linuksa gdyby nie to, ze trzeba oddac Projekt w Accesie, prezentacje w Power poincie Napisac programn w VisualStudio. To dopiero poczatek niedlugo pewnie dojdzie Autocad Matlab Corel?? Jestem przywiazany do windows ale tego nie chce. Powiedz mi NeoFighter mam dziekowac Microsoftowi za to? Sadzisz, ze to jest zdrowy uklad? Tak wiele zawdzieczamy tej korporacji?
BTW Windowsa kupilem razem z Laptopem tak jak, Worksa i Nortona AV nikt mnie nie pytal o zdanie, nikt sie nie zastanawil czy chce doplacic za ten soft...
Maciej_Sz
- 31 July 2005, 20:57:58
Picasso, porwnywanie kradzie?y rzeczy materialnej i niematerialnej jest ?mieszne? ?mieszne jest raczej to stwierdzenie. Deprecjonuje ono produkt intelektualny i sugeruje, ?e dla Ciebie najlepszym narz?dziem pracy jest chyba... ?opata! ?ycz? Tobie, aby? kiedy? wymy?li? co? rewelacyjnego, opatentowa?, a nast?pnie zobaczy? to na bazarach wyprodukowane przez Azjatw i sprzedawane za 1/5 ceny. Ciekawe jak si? poczujesz i jak b?d? wygl?da?y Twoje finanse. Albo napisz ksi??k?, a potem niech si? pojawi na p?kach wydana przez pseudowydawc? (ale ?wietne s?owo wymy?li?em!).
BD
- 31 July 2005, 21:12:06
@Interesant
Tez sie masz czym ekscytowac ...
@picasso
Zlodziej zawsze jest zlodziejem i nie ma znaczenie czy zakosi soft czy bryke. Zastanow zanim napiszesz, ze cos jest dziecinne bo sam jestes duzym dzieckiem...
Daniel290
- 31 July 2005, 22:52:49
Skoro porwnujecie soft do auta drodzy koledzy to wyt?umaczci mi czemu kupuj?c auto jest ono moje a kupuj?c takiego xp za 600 z? to on tak naprawde nie jest mj.Auto moge np da? komu? w prezencie a xp nie bo to juz piractwo.Przeciez bedzie pracowa? na innym kompie.I kto tu jest z?odziejem ?? Wychowano was w poczuciu ?e jak jest duza firma to ma racje ?? ??e jak kto? mwi ze tak ma by? to tak ma by? ?? Jak 1000 much mwi ze gwno jest dobre to maja racje ??
Bez wielkiego zap?dzania si?.Je?li zmieni? si? ceny na mniejsze zmniejszy si? skala piractwa. Proste
Temat poruszany i wa?kowany u nas przy ka?dym ataku RIAA I MPAA na biednych u?ytkownikw neta.A tymczasem potwierdzenie moich s?w macie w nowym temacie na g?wnej stronie.
BD
- 31 July 2005, 23:08:16
@Daniel290
Wyobraz sobie, ze bez problemu mozesz komus dac w prezencie program np MS Windows XP. Tyle, ze musi to byc wersja BOX a nie OEM.
cuban
- 31 July 2005, 23:28:06
@_oki_
Piszesz, ?e przesiad?by? si? na Linuxa, ale w szkole wymagaj? od Ciebie znajomo?ci narz?dzi dzia?aj?cych pod Windowsem. Wydaje mi si?, ?e to co robisz na studiach zale?y od Twoich wyk?adowcw i ?wiczeniowcw a nie od firmy Microsoft. To pracownicy Twojej uczelni wybieraj? oprogramowanie na ktrym pracujesz, i za?o?? si?, ?e udost?pniaj? Ci to oprogramowanie za darmo w labolatorium. Poniewa? jednak niektre produkty Microsoftu (jak np. wspomniane przez Ciebie Visual Studio) s? wiod?cymi na rynku, powiniene? si? cieszy?, ?e uczelnia dba o to, by? zna? te narz?dzia. W ka?dym razie na pewno nie zmusza Ci? do zakupu tych (cz?sto bardzo drogich) programw.
Co do Twojego laptopa: to Ty jest? konsumentem i to Ty wybierasz. Zapewniam Ci?, ?e mo?na kupi? laptopa z preinstalowanym Linuxem. Dokona?e? swiadomego wyboru kupuj?c ten soft!
Nie zrozumcie mnie ?le - nie staram si? w ?aden sposb broni? Microsoftu, ale prawda jest taka, ?e to ludzie wybrali (i nadal wybieraj?) system Windows jako swj system operacyjny, ze wzgl?du na wygod?, brak problemw ze sterownikami itp. W ostatnich latach Linux toczy z Windowsem ostr? batali? i kto wie jak si? to mo?e potoczy? za kilka lat. Mo?e producenci sprz?tu zaczn? wreszcie supportowa? ten system operacyjny (bo to oni ponosz? win? za brak linuxowych sterownikw do w?asnych produktw), mo?e to Linux zacznie wyznacza? terndy w rozwoju systemw operacyjnych, czego mu ?ycz?. Wysz?oby to nam konsumentom tylko na dobre.
Pozdrawiam wszystkich serdecznie i ko?cz? mj udzia? w dyskusji, bo zacz??em si? za bardzo rozpisywa? :)
NeoFighter
- 1 August 2005, 00:32:34
@_oki_
nie powiedzia?em, ?eby Microsoftowi dzi?kowa?, ale ?eby pami?ta? jaki ma wk?ad w rozwj komputeryzacji
Microsoft tworzy oprogramowanie, jedno lepsze, drugie gorsze
i napewno nie zmusza nas do jego zakupu
zmuszaj? nas producenci cho?by gier (pomijaj?c Epic Games- UT2k4 dla Win/Linux na tym samym no?niku)
ufty
- 1 August 2005, 09:01:18
taki sam system sprawdzania legalno?ci przy pobieraniu ?at wprowadzono rwnie? dla systemu windows 2000 to tak jakby kto? nie wiedzia? :-)
Caleb_88
- 1 August 2005, 16:44:38
moja wypowiedz byla tylko po to, aby uswiadomic jaki niedoskonaly jest ten ich mechanizm sprawdzania leganlosci windy... dodam, ze mam jedna kopie w domu win xp he, a ciekawe czy Ty szanowny Macieju_Sz masz wszystko legalne na komputerze (w tym muzyka, filmy)...
Maciej_Sz
- 1 August 2005, 17:01:26
Caleb_88, odpowiem na Twoje pytanie z przyjemno?ci?. Nie mam na komputerze ?adnego kradzionego oprogramowania i mam z tego powodu satysfakcj? oraz czyste sumienie. Oprogramowanie traktuj? podobnie jak komputer, ktrego rwnie? nie ukrad?em. Wszystko, co by?o mi potrzebne kupi?em, a je?li nie zale?a?o mi na konkretnym programie, znalaz?em wersj? freeware (przyk?adem jest w?a?nie OpenOffice). Co do muzki - s?ucham na sprz?cie stacjonarnym z oryginalnych p?yt CD, podobnie jest z filmami. Gier nie mam, bo po prostu nie przepadam za tego typu rozrywk?. Kto? napisa? wy?ej, ?e Polacy ju? tacy s?, ?e jak mog?, to ukradn?. Widocznie nietypowy ze mnie Polak...
BD
- 1 August 2005, 23:04:47
@Maciej_Sz
Musze Cie zmartwic bo tutaj i tak nikt Ci nie da wiary w to co piszesz. Sam juz wiele razy pisalem, ze bycie legalnym wcale nie musi duzo kosztowac. Rowniez mnie pytano czy mam wszystko legalne i jakos nikt nie moze zrozumiec, ze mozna byc legalnym.
Podsumowujac jestesmy wyjatkami - czystym ziarnem w worku plewow...
Maciej_Sz
- 2 August 2005, 09:49:07
@BD
Mo?e i masz racj?. Tyle, ?e to w?a?nie ja napisa?em o piractwie jako o z?odziejstwie i rozp?ta?em t? dyskusj?. S?dzisz, ?e zrobi?bym to, sam u?ywaj?c kradzione oprogramowanie? By?oby to co najmniej ?mieszne.
BD
- 2 August 2005, 10:26:21
@Maciej_Sz
Ja Cie doskonale rozumiem bo sam kilka razy rozpetalem podobne dyskusje i skonczylo sie na tym, ze grupa twardoglowych i tak mysli, ze uzywam piractwa.
Ciekawostka jest fakt, ze bycie legalnym w 100% nie musi kosztowac wiecej niz 400 zl w przypadku uzytkownikow MS Windows lub 0 zl jak ktos siedzi na Linuksie.
pandy
- 2 August 2005, 23:39:42
Maciej_Sz, nie masz zbyt wielu argumentow poza wyswiechtanymi sloganami organizacji zerujacych na tworcach wlasnosci intelektualnej - przykre ze bezrefleksyjnie powielasz schematy myslowe...no chyba ze jestes benficjentem sytemu ale wtedy nie badz hipokryta i miej odwage sie przyznac.
Maciej_Sz
- 3 August 2005, 00:00:25
@pandy
Nie mam argumentw? Sam sprzedaj? to, co wymy?l?. A ?e moje produkty to wytwr umys?u a nie efekt machania ?opat?, to mam podstawy, aby krytykowa? z?odziei oprogramowania. I naprawd? niech Ci si? nie wydaje, ?e je?li napiszesz par? pustych zda?, to uspokoisz swoje sumienie. Raczej przejrzyj swj komputer i zrb, co trzeba. A je?li chcesz walczy? z monopolist?, to nie okradaj?c go. Efekt marny, a ?atka pozostanie na d?ugo.