Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie,
w celu dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i
statystycznych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach
końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej
przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszych serwisów internetowych, bez zmiany ustawień
przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies
Główni przedstawiciele obozu Blu-Ray razem wyprodukują reklamę, pokazującą co ma nowa technologia do zaoferowania. Będzie to pierwszy klip reklamowy w HD.
Oczywiście aby docenić możliwości Blu-Ray'a, reklama musi być wyświetlana właśnie z tego nośnika. Dlatego będzie ona puszczana tylko w sklepach z kompatybilnego sprzętu. 30 sekundowy klip będzie składał się z urywków znanych produkcji nagranych w HD, by konsumenci zobaczyli, co oferuje Blu-Ray. Reklama będzie wyświetlana w okresie świąt Bożego Narodzenia, wyprodukowana zostanie prze SicolaMartin na zlecenie 20th Century Fox, Panasonic, Philips, Pioneer, Sony i Warner Bros.
az sie nie moge doczekac :-) pare filmow widzialem w HD i fakt, robi wrazenie ale dopiero na wysokiej klasy monitorze. Na 14 calowym ribim oku mozesz zapomniec ...
Jarson
- 22 November 2006, 14:49:35
Posiadam wysokiej klasy monitor, ogl?da?em na nim przer?ne fragmenty tego i owego, do rozdzielczo?ci 1080p w??cznie, ani mi si? ?ni i?? do powiedzmy Media po to, ?eby zobaczy? 30-sekundowy fragment na telewizorze "HD Ready", o rozdzielczo?ci 1200x768...