Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie,
w celu dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i
statystycznych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach
końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej
przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszych serwisów internetowych, bez zmiany ustawień
przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies
Firma Microsoft wydała aplikację, która ma ułatwić studiom filmowym i firmom zajmującym się authoringiem materiału video przygotowanie płyt HD DVD. Oprogramowanie pozwala na symulację zachowania materiału HD DVD bez konieczności kosztownego wciąż procesu nagrywania nośników HD DVD.
Narzędzie Microsoftu jest pierwszym tego typu na rynku. Wykorzystuje konsolę Xbox 360 oraz podłączony do niej napęd HD DVD wraz ze specjalnym oprogramowaniem umożliwiającym odtwarzanie materiału z dysków sieciowych, przenośnych dysków twardych, a także nośników optycznych.
"Jesteśmy zaangażowani we wspieranie i rozwijanie ekosystemu HD DVD, a nowy XboX 360 HD DVD Emulator odzwierciedla te starania i daje twórcom narzędzia, których potrzebują by efektywnie dostarczać zawartość najwyższej jakości" - powiedział Jordi Ribas, menedżer HD DVD w Microsoft.
Oprogramowanie pobrać można przez usługę Xbox Live, a licencja kosztuje 2999 dolarów.
Więcej szczegółów znaleźć można tutaj.
zaraz chlopaki wykorzystaja emulator do emulowania...calej reszty z hdd heheheheh
Janunio
- 17 December 2007, 13:21:40
Nie chodzi o koszty wyt?oczenia testowej HD DVD by zobaczy? jak si? zachowuje materia? w danej wersji authoringu na normalnym, konsumenckim HD DVD playerze tylko o czas wyboru optymalnej wersji procesu authoringu.
Dzi?ki temu softowi zmiana ka?dego parametru widoczna jest natychmiast empirycznie bez konieczno?ci wypalania no?nika a wi?c ok. 1 godzina czekania na skutek zmiany.
Jarson
- 18 December 2007, 00:43:46
@Janunio
To z pewno?ci? rwnie? - pami?tam, jak do zrobienia makiety gminy ekologicznej pos?u?y?em si? edytorem map w Trainz Railroad Simulatorze 2006 (masa ju? gotowych elementw, banalnie prosty proces tworzenia mapy, po co si? m?czy? AutoCAD-em czy 3DMaxem) - podczas nagrywania prezentacji chcia?em u?y? jad?cego poci?gu jako "ruchomej kamery" - z tym, ?e musia?em zmodyfikowa? parametry lokomotywy. Pliki konfiguracyjne znajdowa?y si? w archiwum, ktre po modyfikacji "uaktualnia?o" si? ok. minuty.
Makiet? stworzy?em w dwa dni (a by?a szczeg?owa), z durn? modyfikacj? lokomotywy bawi?em si? par? godzin. A co by by?o, gdybym po ka?dej prbie musia? sprawdza? efekt, wypalaj?c p?ytk?? :/