close

Informacja dotycząca plików cookies

Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, w celu dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszych serwisów internetowych, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies


Nowe artykuły:
Więcej...
Nowe recenzje: RSS
Więcej...
Najnowsze pliki: RSS
Więcej...
Nowe biosy: RSS
Więcej...

 

Rozne

Najnowsze testy

Artykuły



20 grudnia 2007

Wartość rynku VOD ma osiągnąć 6mld $ w ciągu pięciu lat

Jarek Galus 12:44
Usługa video-on-damand (wideo na żądanie) jest alternatywą dla wszystkich tych, którzy są znudzeni ofertami programowymi kanałów telewizyjnych, lub po prostu nie mogą dostosować swojego planu dnia do pór, w jakich emitowane są ich ulubione programy. Przypominająca bardziej wirtualną wypożyczalnię, niż telewizję, usługa cieszy się coraz większą popularnością. Należy podkreślić, że 6 miliardów dolarów amerykańskich w ciągu pięciu lat mają stanowić zyski usługodawców w samych tylko Stanach Zjednoczonych. "Podliczone" zostały przewidywane zyski z trzech usług polagających zasadniczo na tym samym, a różniących się jedynie szczegółowymi rozwiązaniami - wspomnianej usługi VOD, pay-per-view (PPV) i near-video-on-demand (NVOD). Szacunki pochodzą z opracowania firmy SNL Kagan, noszącego tytuł "Wideo na żądanie: analiza strategiczna i ekonomiczna". Wynika z niego, że w 2010 roku zyski usługodawców będą wynosiły przeciętnie 5$ miesięcznie od jednego klienta, lub 6,56$ na miesiąc (prawie 79$ rocznie), jeśli policzyć również klientów "wypożyczających" materiały wideo za pośrednictwem sieci kablowych, satelitarnych oraz telefonicznych. Największe zyski spodziewane są z materiałów, za oglądanie których użytkownik będzie musiał zapłacić, ale w miarę wzrostu popularności rozwiązania i, co za tym idzie, zwiększenia się liczby jej użytkowników, coraz większe zyski osiągane będą również z reklam, umieszczanych w tych materiałach, za oglądanie których nie trzeba będzie płacić.

Źródło: Daily Tech
<< Neuros proponuje logo dla muzyki wolnej od DRM | | Gemei przedstawia nowy PMP - US X590 >>


Komentarze

zbynia - 21 December 2007, 02:19:55
jest szansa - jak zaoferuja full hd szybko i przystepnych cenach...inaczej kazdy inne serwis da to taniej


Komentarze sa dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkownikow (jeżeli masz konto na forum wystarczy sie zalogowac). Jeżeli nie, zarejestruj się (rejestracja jest darmowa).
Nazwa użytkownika:
Hasło: