Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie,
w celu dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i
statystycznych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach
końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej
przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszych serwisów internetowych, bez zmiany ustawień
przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies
Światowy gigant w branży komputerowej, firma Microsoft poinformowała w piątek o zamiarze kupienia Yahoo! - jednego z największych portali internetowych. Firma z Redmond zaoferowała 31 dolarów za akcję, co jest kwotą wyższą o ponad 60% od wartości akcji na wczorajszym zamknięciu, wynoszącej 19,18 dolarów. Tym samym Yahoo! zostało wycenione na 44,6 mld dolarów.
"Mamy wieli szacunek dla Yahoo! i razem możemy zaoferować nowe rozwiązania dla klientów, wydawców i reklamodawców" - powiedział Steve Balmer, prezes Microsoft.
Zakup Yahoo! umożliwiłby Microsoftowi konkurowanie z Google na polu wyszukiwarek internetowych, a także zwiększenie konkurencyjności w dziedzinie reklamy internetowej, która obecnie jest zdominowana przez Google. Jak szacuje Microsoft, wartość tego rynku w 2010 roku wyniesie ponad 80 mld dolarów.
Decyzja należy teraz do zarządu Yahoo!
yahoo jest cienkie i przegrane co do google.
1. yahoo jest portalem a nie wyszukiwarka jak google
2. ich email jest cienki, nie dosc ze maly to gubi listy, na google dochodza wszystkie, yahoo uzywam jako smietnika ktory odbiera tony spam
3. google filtruje lepiej spam
4. to raczej ludzie decyduja co chca uzywac, skoro nie chcieli msn, tak samo nie beda yahoo. wiec microsoft tylko wtopi szmal w bloto.
piotrcz
- 2 February 2008, 10:15:53
I tym sposobem MS przyzna? si? do pora?ki w walce na polu wyszukiwarek. Dwa razy zapowiadali, ?e w ko?cu pokonaj? google i jak wida? nie dali rady.